خبرهای داغ:
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور:

اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حفظ شود

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: باید اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حفظ شود و کسی حق تضعیف نیروهای مسلح را ندارد اما متاسفانه گاهی در جریانات سیاسی این اقدام را انجام می دهند.
کد خبر: ۸۹۳۳۲۵۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اظهار کرد: امام راحل به ملت ایران اسلامی در این دوران شجاعت داد و دشمنان ما امروز در ذلیل ترین و خارترین ایام قرار دارند.

حجت الاسلام بهرامی عنوان کرد: جبهه مقاومت دست در گلوی داعش در عراق و سوریه انداخته، وقتی دشمنان دیدند این توطئه در حال جمع شدن است شروع به راه انداختن قائله استقلال کردستان عراق کردند.

وی با بیان اینکه قرآن بر استقامت تاکید دارد، ادامه داد: راه سعادت انسان امروز روشن است لذا وظیفه مهم ما این است که در راهی که برای ما نشان داده اند استقامت کنیم و از ساده اندیشی بپرهیزیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور تاکید کرد: امروز جبهه مقاومت در دنیای اسلام و دنیا ریشه دوانده است و دیگر از دست دشمنان کاری برنمی آید و این ها همه بخاطر ایستادگی است.

وی با بیان اینکه باید مطیع دستورات خداوند باشیم نه فرعونیان، افزود: در قضیه عاشورا خیلی ها نامه نوشتند و اعلام آمادگی کردند اما امام حسین علیه السلام را تنها گذاشتند لذا همواره باید از خداوند بخواهیم عاقبت همه ما را به خیر کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به اینکه سعادت و شقاوت دو وسیله است، بیان کرد: انسان با سعادت کسی است که بندگی را خالصانه انجام دهد و از چیزی که به دست می آورد خیلی خوشحال نشود و از چیزی که از دست می دهد خیلی ناراحت نشود.

حجت الاسلام بهرامی با تاکید بر اینکه شیعه باید برای رسیدن به سعادت با علم و دانش باشد و از تنبلی پرهیز کند، گفت: در مجالس امام حسین علیه السلام باید معارف اهل بیت علیه السلام بیان شود.

وی با تاکید بر اینکه راه سعادت ما انقلاب اسلامی است که امام راحل برای ما ترسیم کردند، افزود: دشمنان از انقلاب اسلامی ضربه خورده و تحقیر شدند و امروز برخی کشورها حلقه به گوش استکبار هستند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور تاکید کرد: ما یک راه داریم و آن هم استقامت و بندگی در راه خداوند است تا به سعادت برسیم.

 حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح دارای دادگاه و دادسرا است، ادامه داد: نیروهای نظامی حافظ امنیت کشور هستند و هیچ نعمتی گواراتر از امنیت نیست و این به دست نیروهای مسلح است و دژ محکم مردم و زینت حاکمان هستند.

 وی با بیان اینکه پابرجایی مردم به نیروهای مسلح است، افزود: در سازمان قضایی تمام کار خود را بر این گذاشته ایم که از وقوع جرم پیشگیری کنیم و یا مجرمان را اصلاح کنیم.

 حجت الاسلام بهرامی با تاکید بر اینکه باید اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حفظ شود و همه مردم و مسئولان از آنان حمایت کنند، اظهار کرد: کسی حق تضعیف نیروهای مسلح را ندارد اما متاسفانه گاهی در جریانات سیاسی این اقدام را انجام می دهند.

شایان ذکر است ، محمدحسین محمدپور، دادستان اسبق خراسان جنوبی به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی شد.
 

گفتنی است علی ناصری از مرداد 1394 تاکنون به عنوان رئیس این سازمان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها