خبرهای داغ:
تاجمیری رییس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای برخوار گفت: در شش ماه اول سال جاری مجموعا ۱۷ پرونده با بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون ریال محکومیت مالی برای متخلفان در تعزیرات حکومتی شهرستان تشکیل و رسیدگی شده است.
کد خبر: ۸۹۳۳۲۴۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان با حضور اعضاء در دفتر فرماندار تشکیل شد.

فرماندار شهرستان در توضیحاتی راجع به اهمیت موضوع کمیسیون و پرداختن موثر به دستور کار آن از جهات حکومتی، ایجاد امنیت و سلامت اقتصادی و ملاحظات حوزه تولید و اشتغال از اعضا خواست در اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آیین نامه های مربوط و دستورالعمل های ستادی کمیسیون و با ملاحظه شرایط محلی اهتمام و جدیت لازم را مبذول کنند.
اسفندیار تاجمیری با اشاره به موقعیت جغرافیایی و ارتباطی شهرستان، قرار گرفتن در حاشیه کلان شهر اصفهان و وجود مناطق صنعتی و…گفت: زمینه و بستر برای فعالیت های خلاف در حوزه قاچاق کالا در شهرستان وجود دارد؛ بنا بر این لازم است دبیرخانه کمیسیون با همکاری اعضاء برنامه ریزی و ساماندهی لازم‌ را در امر پیشگیری و مقابله انجام دهد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش توسط دستگاه ها و نهاد های کاشف از میزان کشفیات خود، در زمینه تقویت گشت های مشترک بازرسی، برخورد با کالاهای خرده فروشی و عمده فروشی قاچاق، نحوه تعامل با سازمان اموال تملیکی، تقویت عملکرد کمیته های سه گانه ذیل کمیسیون شامل: اطلاعات، فرهنگی و ساماندهی و اقدامات اعضاء در شش ماهه دوم سال تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

فرماندار برخوار و رییس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای شهرستان در زمینه عملکرد آماری به استناد گزارش اعضاء اظهار کرد: در شش ماه اول سال جاری مجموعا ۱۷ پرونده با بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون ریال محکومیت مالی برای متخلفان در تعزیرات حکومتی شهرستان تشکیل و رسیدگی شده است.

تاجمیری افزود: همچنین در این مدت بیش از دو میلیارد ریال کالای قاچاق توسط فرماندهی انتظامی، بیش از ۵۰ میلیون ریال چوب قاچاق درختان بلوط و تاق توسط منابع طبیعی، ۵۰ هزار لیتر سوخت توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی و مقادیری کالا در حوزه خرده فروشی واحد های صنفی توسط بازرسی اتاق اصناف شهرستان کشف و اقدامات قانونی مربوطه انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها