خبرهای داغ:
نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس
نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس گفت: موضع قاطع نظام این است که دیگر در خصوص برجام مذاکره دوباره نخواهد کرد و کشور در شرایط حساس کنونی که آمریکا در موضوع برجام در حال نقض‌های مکرر است، به انسجام ملی نیاز دارد.
کد خبر: ۸۹۳۳۲۴۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی در نشست خبری اظهار کرد: کشور در شرایط حساس کنونی که آمریکا در موضوع برجام در حال نقض‌های مکرر است، به انسجام ملی نیاز دارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران پیش از اظهارات خلاف مقررات بین‌المللی ترامپ رئیس‌ جمهور آمریکا در خصوص برجام، سناریوهای متعددی طراحی کرده است که متناسب با اقدامات آمریکا مقابله به‌ مثل خواهد کرد.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی ماندن در برجام بهتر از خارج شدن از این معاهده مورد تائید شورای امنیت است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نخستین کشوری نخواهد بود که از معاهده برجام خارج شود اما اگر آمریکائی‌ها از برجام خارج شوند، ایران هم حق خود می‌داند که از برجام خارج شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضع قاطع نظام این است که دیگر در خصوص برجام مذاکره دوباره نخواهد کرد و تمامی مسؤولان نظام بر این موضوع اتفاق‌ نظر دارند که اگر یکی از طرف‌های ۵+۱، از برجام خارج شود ایران دیگر به ماندن و پذیرفتن شرایط برجام متعهد نباشد.

وی بیان کرد: در صورت خروج کشور از معاهده برجام به‌ سرعت غنی‌سازی صلح‌آمیز به‌ پیش از این معاهده با تعداد بیشتر سانتریفیوژهای پیشرفته بازخواهیم گشت.

حاجی‌دلیگانی یادآور شد: آمریکا یک‌ بار دیگر به ملت ایران نشان داد که دست‌های چدنی در زیر دستکش‌های مخملی پنهان کرده و هرگز قابل‌اعتماد نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها