خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: اردوی فرهنگی تفریحی یک روزه کارکنان و خانواده های آنها در اردوگاه یادگاران امام خمینی(ره) بهلگرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۲۳۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

مهدی طیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: اردوی فرهنگی تفریحی یک روزه کارکنان ناحیه و خانواده های آنها به اردوگاه یادگاران امام خمینی(ره) بهلگرد برگزارشد.

مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه در این اردو تعداد 130نفر از کارکنان و خانواده های آنها شرکت داشتند، عنوان کرد: در ابتدای این اردو فلاحی فرمانده ناحیه سخنانی پیرامون سبک زندگی اسلامی براساس منویات امام خامنه ای(حفظه الله) بیان داشت.

وی کارگاه افزایش مهارت آموزی با موضوع تربیت فرزند را از دیگر برنامه های این اردو عنوان کرد و گفت: این کارگاه با حضور استاد اسدی از اساتید روانشناسی دانشگاه بیرجند برگزار شد.

طیبی ادامه داد: کارگاه آموزش مقابله با آتش سوزی در منزل با حضور کارکنان و خانواده های آنها از جمله برنامه های این اردوی یک روزه بود.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی در بین فرزندان کارکنان با توجه به تناسب سنی افراد واهداء جوایز از دیگر برنامه های این اردوی فرهنگی تفریحی بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها