خبرهای داغ:
مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام شهرستان برخوار با حضور سرهنگ علی صادقی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان برخوار، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار، بسیجیان حوزه و پایگاه های تابعه در محل کانون لقمان حکیم شهر دولت آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۲۱۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ در این مراسم سرهنگ محمد شفیعی با اشاره به تحرکات منطقه گفت: سفره داعش ظرف یکی دو ماه آینده جمع می شود پس باید داعش دیگری به وجود بیاید، بنا بر این کانون مورد نظر آمریکا در بررسی ها؛ کردستان است.

محمد شفیعی افزود: همه کشورها به جز عربستان، اسرائیل و بحرین مخالف هستند و دامنه این مسائل، ایران، عراق و سوریه را می گیرد.

وی ادامه داد: امروز دشمن، در جنگ قومیتی و مذهبی سرمایه گذاری کرده است تا جدایی بین کردها و شیعیان ایجاد کند و با همین هدف، برنامه های امریکایی ها برای جمهوری اسلامی ایران، استمرار پروژه ایران هراسی، افزایش تحریم های ضد ایرانی و نقض برجام ایران، جزء تهدیدهای بین المللی است، همچنین سپاه را در مقابل مردم قرار دادن که بین مسیولان هم نوایی در موضوعات دفاعی است.


شفیعی خاطرنشان کرد: امریکایی ها به دنبال دیپلماسی اجبار هستند و این که هزینه های نظامی را بالا ببرند اما به آن حمله نکنند، امریکایی ها دنبال افزایش فشار علیه نظام سیاسی و ایجاد امنیت پایدار برای اسرائیل و دگرگونی موازین نیروها به نفع جریان های غربگرا و به کار بردن مثلث فشار مذاکره و امتیاز دادن و جریان سازی فشار مدنی علیه نظام با افزایش فشار داخلی از اهرم های اقتصادی هستند؛ چرا که نارضایتی اجتماعی و مدنی منجر به نارضایتی امنیتی خواهد شد.
این مسئول یادآور شد: اعتلای بسیج، پیش برندگی و اثر بخشی گشت های بسیج محله محور، جهادگران سلامت، کنترل کاهش آسیب های اجتماعی مثل طلاق، حاشیه نشینی اعتیاد، شبکه سازی، نقش افرینی، جریان سازی و کادر سازی برای انقلاب از طریق حلقه های صالحین و مردم داری و… ، از جمله مطالبات رهبر معظم انقلاب از بسبج است.

فرمانده ناحیه بسیج برخوار، راه انداری هیئت اندیشه ورز و امنیت پایدار از طریق گردان های بیت المقدس، افزایش معنویت و بصیرت افزایی را از دیگر مطالبات رهبر معظم انقلاب از بسبج عنوان و تاکید کرد: فرماندهان بسبج باید به جد این موارد را دنبال کنند.
فرمانذه اسبق ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام در ادامه ضمن ارائه گزارش عملکرد سه ساله خود، عنوان کرد: بسیجیان باید حضرت زینب (س) را الگو قرار دهند.

جواد داوری افزود: ویژگی های حضرت زینب (س) مانند شناخت درست از موقعیت قبل، حین و بعد از حادثه کربلا، انجام کار درست، به هنگام و به اندازه از مواردی است که همه بسیجیان باید مدنظر قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: هدف حضرت امام خمینی (ره) از راه اندازی بسیج و سپاه؛ مقابله با تهدیدهای انقلاب بود.
در پایان مراسم از زحمات جواد داوری با اهدا لوح تقدیر و اهدای هدایایی از طرف بسیجیان و مسئولان؛ تقدیر شد و محمد آقابابایی به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) برخوار منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها