قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: جذب نیرو در مجموعه شرکت‌های تولیدی و خدماتی منوط به راه‌اندازی خطوط تولید جدید و توسعه اقدامات و فعالیت‌ها است.
کد خبر: ۸۹۳۳۱۶۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به‌نقل از آستان‌نیوز، سید مرتضی بختیاری در نشست هم‌اندیشی مدیران عامل و اعضای هیئت‌های مدیره شرکت‌های اقتصادی آستان قدس رضوی اظهار داشت: رعایت غبطه وقف، بهره‌وری موقوفات، انضباط مالی و اداری و حفظ و توسعه برند رضوی با ارتقای کیفی محصولات و خدمات را بایستی با جدیت دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: در دوره جدید اکثر مجامع شرکت‌های اقتصادی وابسته به سازمان اقتصادی رضوی برگزار شده و علاوه بر اینکه گزارشات مالی و حسابرسی تکمیل شده، مالیات‌های تکلیفی نیز تا پایان سال ٩٥ پرداخت شده است.

بختیاری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حسب تاکید تولیت آستان قدس رضوی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اذعان داشت: جذب نیرو در مجموعه شرکت‌های تولیدی و خدماتی منوط به راه‌اندازی خطوط تولید جدید و توسعه اقدامات و فعالیت‌ها است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: خدمت‌گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی و آستان مقدس حضرت رضا (ع) توفیق بزرگی است که باید قدردان آن باشیم و برای تحقق نیات واقفان نیک اندیش تلاش کنیم.

بختیاری در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: متاسفانه در باب موضوع مالیات آستان قدس رضوی در برخی رسانه‌ها بی‌انصافی شد و واقعیت پرداخت مالیات شرکت‌های اقتصادی عنوان نشد.

وی تصریح کرد: براساس موازین شرعی و فقهی، مر صریح قانون و تاکیدات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، موقوفات از پرداخت مالیات معاف هستند.

وی افزود: علاوه بر مالیات بر ارزش افزوده که تمامی شرکت‌های اقتصادی موظف به پرداخت هستند، مالیات مستقیم و سایر موارد نیز در حسابی که به تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی رسیده واریز می‌شود و به صورت جمعی- خرجی بر اساس نیات واقفان و نظر تولیت آستان قدس رضوی در راستای کمک رسانی به مستضعفان و محرومیت‌زدایی هزینه می‌شود.

وی در پایان گفت: برای حمایت از تولید داخلی به تمامی شرکت‌ها و موسسات ابلاغ شده که نیاز‌های مجموعه‌ها از محصولات و کالا‌های ایرانی خریداری شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها