خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین خبر داد:
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از اعزام گروه های فنی و برنامه ساز این مرکز به عراق برای پوشش گسترده پیاده روی اربعین خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۳۱۵۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: این مرکز یک گروه فنی و یک گروه برنامه ساز به عراق اعزام خواهد کرد تا پیاده روی اربعین و حضور شیعیان را در این گردهمایی عظیم و میلیونی پوشش دهد.
وی افزود: سال گذشته صداوسیمای مرکز قزوین در اقدامی ابتکاری با اعزام گروه های فنی و تولیدی خود به عراق علاوه بر تولید یک مستند تلویزیونی فاخر بنام «کنار قدم های جابر» سرویس گسترده ای هم در بخش ارتباط های زنده با عتبات به مراکز 33 گانه کشور ارائه کرد که این امر موجب شد امسال صداوسیمای مرکز قزوین بعنوان پایلوت مراکزاستانها در همین حوزه انتخاب شود.
معصومی فر بیان داشت: نخستین اولویت گروه اعزامی مرکز قزوین به عراق پوشش رسانه ای هیئت ها و زائران قزوینی در رسانه و انعکاس فعالیت ها و حضور آنان در جمع زائران حسینی است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه به اقدامات این مرکز در تهیه و تولید ویژه برنامه های اربعین اشاره و تصریح کرد: این مرکز برنامه های رادیویی و تلویزیونی ویزه ای را برای ایام اربعین تمهید کرده است که از سیما و صدای مرکز قزوین پخش خواهند شد.
وی همچنین بیان کرد: صداوسیمای مرکز قزوین بمنظور آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مخاطبان و زائران حسینی در اربعین، از ظرفیت بخش های خبری رادیویی و تلویزیونی ، تیزر، زیرنویس، آنونس و پیام های رسانه ای برای انعکاس اطلاعیه ها و توصیه های ستاد اربعین از جمله توصیه های امنیتی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی به زائران بهره خواهد گرفت.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها