یک بسیجی جهادگر در گفتگو با«بسیج»عنوان کرد
بسیجی جهادگر گفت: یکی از معضلات موجود در برخی روستاهای محروم جنوب استان بوشهر مشکلات خانوادگی مانند افزایش آمار طلاق و بزهکاری در میان نوجوانان و جوانان است.
کد خبر: ۸۹۳۳۱۴۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

سید امیر محسن شاهروبندی بسیجی جهادگر و عضو گروه جهادی صالحین جهادگر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات جهادی گروه خود در جنوب بوشهر اظهار داشت: یکی از معضلات موجود در برخی روستاهای محروم جنوب استان بوشهر مشکلات خانوادگی مانند افزایش آمار طلاق و بزهکاری در میان نوجوانان و جوانان است.

این بسیجی جهادگر خاطر نشان کرد: گروه جهادی ما با برگزاری کلاس های سبک زندگی برای خانواده ها و استفاده صحیح از فضای مجازی معضلاتی مانند بزهکاری و اختلافات خانوادگی را کاهش می دهد.

عضو گروه جهادی صالحین جهادگر با بیان اینکه این کلاس های سبک زندگی با استقبال بسیار زیادی  از سوی مردم مناطق محروم مواجه شد بیان داشت: خانواده مهم ترین نهاد است که ما اگر بتوانیم آن را در هر منطقه ای تقویت کنیم بسیاری از معضلات مانند طلاق و بزهکاری کاهش خواهد یافت. بنابراین گروه جهادی ما هم با اقدامات متنوع خود در این حوزه توانسته موفقیت بسیاری کسب کند و دوستی بین بچه ها افزایش یافته است.

 نویسنده زینب شکوهی طرقی

ارسال نظرات