امام جمعه تربت حیدریه:

نیرو‌های مسلح و بسیج، توطئه جنگ‌های نیابتی جبهه استکبار در عراق و سوریه را خنثی کرد

امام جمعه تربت حیدریه گفت: سپاه پاسداران انقلاب در کنار سایر نیرو‌های مسلح و بسیج، توطئه جنگ‌های نیابتی جبهه استکبار در عراق و سوریه را خنثی کرد و این اقتدار و توان دفاعی، آمریکا را به هراس انداخته است.
کد خبر: ۸۹۳۳۱۱۹
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در آئین خطبه‌های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: قانونگذاری استکبار جهانی مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانگر هراس آمریکا از توان بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی است که توانسته توطئه شوم جنگ‌های نیابتی غرب آسیا را خنثی کند.
 
وی تصریح کرد: کنار آمدن با استکبار جهانی ممکن نیست جز اینکه از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی عقب نشینی کنیم، لذا زیاده خواهی مستکبران تمام شدنی نیست و تنها راه مقابله با آن مقاومت و اطاعت از، ولی فقیه و وحدت امت اسلامی و حاکمیت است.
 
رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی به توان بازدارندگی نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: امروز نیرو‌های مسلح ایران به لحاظ اقتدار نظامی در جایگاهی قرار دارد که وعده الهی «ترهبون به عدوالله و عدوکم» به حقیقت پیوسته و دشمن از عامل امنیت ملت‌های مظلوم به هراس افتاده است.
 
عصمتی به سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی (۲۴ مهر) اشاره کرد و افزود: تخصص به همراه ایمان و معنویت و روحبه شهادت طلبی عامل پیروزی لشکر اسلام و امت در برابر استکبار جهانی است که نهادینه کردن این شاخصه‌ها در ایجاد سازمان‌های عقیدتی و سیاسی در یگان‌های نظامی و انتظامی است.
 
خطیب جمعه تربت حیدریه تاکید کرد: آنچه که تا به امروز در جبهه‌های مبارزه و پاسداری از مرز‌های کشور به ثمر نشسته بیانگر آن است که نظام اسلامی توانسته نیرو‌های مسلح مومن و متخصص با روحیه ایثار و شهادت تربیت کرده تا و توانسته ازحاکمیت دینی و امت اسلامی صیانت کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها