فرمانده سپاه ناحیه امام جواد الائمه (ع) استان البرز نقشه های آمریکا را در منطقه خاورمیانه برآب خواند و گفت: دست برتر منطقه خاورمیانه «ایران اسلامی» است.
کد خبر: ۸۹۳۳۰۷۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ قدرت الله رازینی، فرمانده سپاه ناحیه امام جوادالائمه(ع) در استان البرز در خصوص سخنرانی اخیر ترامپ و مواضع ایالات متحده آمریکا در خصوص برجام گفت: آمریکا برای منطقه برنامه خاصی داشت که موفق به اجرای آن طی دهه های اخیر نشد.

دست برتر در منطقه خاورمیانه «ایران اسلامی» است

 رازینی به خاورمیانه بزرگ به عنوان یکی از اهداف استراتژی آمریکا طی حملات به عراق و افغانستان اشاره کرد و توضیح داد: حملات متعدد به عراق و افغانستان و ایجاد آشوب در منطقه خاورمیانه برای دستیابی به « خاورمیانه بزرگ» محقق نشد و راهبرد خارجی ایران و اینکه در منطقه نفوذ دارد برای آمریکا تهدید جدی گردید.

 ایران بر بلندای جغرافیای جهان اسلامی

 فرمانده سپاه ناحیه امام جوادالائمه (ع) از ایران به عنوان کشور مقتدر و توانمندی در عرصه جغرافیای جهان اسلام نام برد و گفت: کمک های ایران به کشورهای مسلمان منطقه باعث حس حقارت ایالات متحده آمریکا شد.

 در پایان رازینی با در نظر گرفتن این نکته که رئیس جمهور آمریکا حتی کوچکترین آداب سیاسی دنیا را وارد نیست و عقده های حقارت در مسائل سیاسی او وارد است، عنوان کرد: ترامپ به دلیل صعف سیاسی در نهایت طرح را محول به کنگره کرد با این وصف باید بداند که دست برتر با ایران است و آمریکا توان دیدن این دست برتری را نخواهد داشت.

 منبع: شبستان

ارسال نظرات