وی بیان کرد: دشمن خواست داعش را ۲۰ سال نگه دارد اما سپاه به مدت چند سال داعش را جمع کرد و داعش نفس‌های آخر را می‌کشد.
کد خبر: ۸۹۳۳۰۶۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران درباره راز ماندگاری و بقا انقلاب عاشورا اظهار کرد: انقلاب عاشورا یک انقلاب آسمانی و مانا است.

وی درباره اینکه چرا عاشورا ماندگار شد، افزود: قرآن کریم هیچ پیوند و رابطه‌ای را به عنوان پیوند مکتبی و اعتقادی محکم‌تر نمی‌داند چراکه یک پیوند ماندنی و عمیق است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در عاشورا روح، جان، قلب و اندیشه به آن وابسته است گفت: انسان از هر چیز بگذرد از اعتقاد خود نمی‌تواند بگذرد.

این مسؤول ادامه داد: ما بر عقیده و اعتقادی که داریم برای عاشورا عزاداری می‌کنیم و بر این اساس دشمن نتوانست مردم را از عاشورا جدا کند.

طبرسی افزود: انقلاب ما اقتصادی نیست بلکه انقلاب ما دینی و عقیدتی است و به‌دلیل همین عقیده است که دشمن نمی‌تواند خدشه‌ای به انقلاب ما وارد کند.

وی اظهار کرد: این همه شهدا تقدیم انقلاب کردیم و جوانانی که در میدان رزم و جنگ حضور پیدا کردند تا از اسلام و کشور دفاع کنند و این راز و رمز بقای عاشورا است چون با عقیده و فکر سر و کار دارد نه با مسائل مادی.

نماینده ولی فقیه در مازندران با قدردانی از عزاداری پرشکوه مردم در عاشورای حسینی گفت: امیدواریم این عزاداری‌ها مقبول درگاه خدا باشد.

این مسؤول با قدردانی از نیروی انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی در تمام عرصه‌ها حضور داشتند و این امنیت آفرینان استراحت نکردند و در مرزها و داخل کشور امنیت پایدار را برای ما به ارمغان آوردند.

طبرسی با بیان اینکه مردم قدردان نیروی انتظامی هستند افزود: نیروی انتظامی آنقدر مردمی است که صمیمیت بین آنها و مردم وجود دارد و امنیت بخاطر هماهنگی و همدلی است.

وی اضافه کرد: هیچ کدام از همسایه‌های ما در کشورها در امنیت نیست در حالی که کشور ما سراسر در امنیت است و به برکت اقتدار نیروی انتظامی است و اگر مملکت ناامن باشد هیچ کس نمی‌تواند کاری کند و تنها در حال نجات خود هستند اما کشور ما در آسایش قرار دارند و شکرگزار این نعمت هستیم.

امام جمعه ساری افزود: سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امنیت را در جامعه دارند.

این مسؤول با بیان اینکه یکی از نقشه‌های دشمن تضعیف کردن مردم نسبت به خراب کردن مسؤولان ارشد کشور است، گفت: اکنون سپاه را می‌خواهند تروریست معرفی کنند اما کور خواندند و سپاه از مردم برای مردم و در میان مردم است.

طبرسی گفت: پشتیبان سپاه امام راحل بود و اکنون مقام معظم رهبری و مردم و ائمه جمعه پشتیبان سپاه هستند و سپاهیان هشت سال دفاع مقدس سینه سپر کردند و مگر می‌شود مردم سپاه را فراموش کنند.

وی بیان کرد: دشمن خواست داعش را ۲۰ سال نگه دارد اما سپاه به مدت چند سال داعش را جمع کرد و داعش نفس‌های آخر را می‌کشد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه سپاه محبوب مردم است، ادامه داد: دشمنان بدانند نمی‌توانند کاری کنند و تمام نقشه‌های آنان نقش بر آب شد چرا که رهبر انقلاب گفتند؛ اگر شما بخواهید برجام را پاره کنید ما می‌سوزانیم.

طبرسی با اشاره به اینکه در شرایط حساس باید بدانیم رهبر انقلاب چه می‌گویند، ادامه داد: آب ما با آمریکا در یک جوی نمی‌رود و با آنها باید مقابله کنیم و آمریکا وقتی دید شکست خورد الان تجزیه کشورها را دارد و اکنون دنبال تجزیه ایران است و باید بداند موفق نمی‌شود.

وی گفت: ایران قدرت منطقه‌ای و جهانی دارد و با قدرت با قوای انتظامی سپاهی و ارتشی ایستاده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها