فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

افزایش مشارکت و همکاری مردم از برکات طرح شهید شوشتری است

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های طرح شهید شوشتری بسیار خوب بوده و همین امر باعث توسعه و اجرای بیشتر پروژه‌ها این طرح شده است.
کد خبر: ۸۹۳۳۰۰۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

سردار محمدحسین رجبی در حاشیه بازدید از پروژه‌های طرح شهید شوشتری در شهرستان سروآباددر گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان گفت: طرح شهید شوشتری در راستای رفع محرومیت زدایی و آبادانی روستا‌ها با مشارکت و همکاری مردم و ادارات دولتی در شهرستان سروآباد در حال انجام شدن است.

وی ادامه داد: تاکنون مشارکت مردم در اجرای بهتر پروژه‌های این طرح بسیار خوب بوده و همین مشارکت بسیار خوب مردم باعث دلگرمی و انگیزه برای اجرای طرح‌های بیشتر را در این شهرستان فراهم کرده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان اضافه کرد: کار‌هایی که همراه با مشارکت باشند، توسعه پیدا خواهند کرد و پروژه‌ها و طرح‌های شهیدشوشتری نیز روز به روز با مشارکت مردم در این شهرستان و سایر شهرستان‌های دیگر در حال توسعه است.

وی افزود: از برکات طرح شهید شوشتری افزایش مشارکت و همکاری مردم است که باعث شده حس همدلی و مشارکت مردم در روستا‌ها افزایش پیدا کرده و خود مردم نیز در کنار مسئولان قرارگاه پیشرفت و آبادانی نسبت به رفع محرومیت زدایی اقدام کنند.

سردار رجبی ادامه داد: با جدیت کار‌ها و پروژه‌های طرح شهید شوشتری را در سطح استان و شهرستان‌ها پیگیری می‌کنیم و با تمام وجود در خدمت مردم خواهیم بود و تلاش خواهیم کرد چهره فقر و محرومیت را از این استان ریشه کن کنیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان به همراه فرمانده سپاه شهرستان سروآباد و مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت المقدس کردستان در شهرستان سروآباد روز پنجشنبه از طرح‌های فاضلاب کشی، احداث پل و تعریض جاده ارتباطی روستای دره ناخی، پروژه تقویت منبع آب روستا‌های بهرام آباد و بندول و پروژه فاضلاب کشی روستای دره کی بازدید و از نزدیک در جریان اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.


طرح شهید شوشتری در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری توسط سپاه بیت المقدس استان کردستان با همکاری بنیاد برکت در ۲ شهرستان سروآباد و بیجار استان کردستان به منظور اشتغالزایی و محرومیت زدایی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان‌ها ظرف مدت ۲ سال و با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی اجرا می‌شود.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات