امام جمعه بابل گفت: متن اصلی معضلات کشور حل مشکلات جامعه و فقر و بیکاری است اما در دولت به جای پرداختن به کار، علیه قوه قضائیه موضع می‌گیرند.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۸۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسن روحانی با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) و لزوم برپایی مراسم عزاداری آن امام همام، اظهار کرد: برخی درصدد جنجال‌سازی از اجرای تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران هستند که شامل دو دسته تحریم‌ها درباره برجام و سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به اینکه ترامپ به قمه‌کشی علیه ایران افتاده است و برخی‌ها در کشور آن را بزرگ‌نمایی می‌کنند، افزود: این افراد در جامعه التهاب می‌آفرینند که نتیجه آن بالا رفتن قیمت ارز در کشور است.

امام جمعه بابل تصریح کرد: در حال حاضر تنها سلاح آمریکا علیه ما تحریم است و ما غیر از سلاح تحریم آمریکا چیز دیگری ندیدیم، این جریان مانند جریانات دیگر در دولت روسای جمهور پیشین آمریکا از ابتدای انقلاب است که از گزینه تحریم علیه ما استفاده می‌کنند، تحریم، سلاح ابزاری آمریکا علیه ما است و در گذشته بخشی از سپاه پاسداران یعنی سپاه قدس را تحریم کردند و تحریم علیه سپاه چیز جدید و تازه‌ای نیست.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بعضی افراد با دیوانه‌سازی از ترامپ، به بزرگ‌نمایی رفتار او می‌پردازند، در حقیقت ترامپ فردی گستاخ تر و جسورتر از دیگر رؤسای جمهور آمریکا است، رئیس جمهور آمریکا پروژه دیوانه نمایی و غیرقابل کنترل بودن خود را مطرح می‌کند تا دیگران به ویژه مخالفان خود را بترساند.

روحانی یادآور شد: ملت ما ملتی آزموده است و دیوانه‌هایی بدتر از ترامپ را رام کرد، خبیث‌تر، دیوانه‌تر و هارتر از ترامپ یعنی صدام را در سایه مقاومت خود رام کرد، ترامپ تازه کاری است که از دنیای تجارت وارد عرصه سیاست شده است و ملت ما در صورت هر حماقت او را سرجای خود می‌نشاند و دیوانه بازی مقامات آمریکا تاثیری بر ملت ایران ندارد.

وی ادامه داد: سپاه نماینده و برخواسته از این ملت است و در حقیقت همه ملت ما سپاهی هستند و مقابله با سپاه به معنای مقابله با کلیت ملت ایران است و مردم طعم تلخ برخورد با سپاه را به آمریکا نشان خواهند داد.

امام جمعه بابل ضافه کرد: در این شرایط که دشمن درصدد تلاطم و ناامنی است برخی سخنان از جمله سخن رئیس جمهور با سخنرانی در یکی از دانشگاه‌ها، فضای کشور را ملتهب ساخت، رئیس جمهور به جای متن به حاشیه‌سازی می‌پردازد و مثل اینکه هنوز ایشان در دوران انتخابات به سر می‌برد به بهانه انتخابات کارهایی انجام دادند که اصلا شایسته نبود.

روحانی گفت: متن اصلی معضلات کشور حل مشکلات جامعه و فقر و بیکاری است اما در دولت به جای پرداختن به کار، علیه قوه قضائیه موضع می‌گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها