سکوی سوم تکواندو کشور در اختیار مازندران

سی و نهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه مردان با عنوان «جام سفیر کره‌جنوبی» از روز پنج‌شنبه به مدت دو روز و با حضور 236 تکواندوکار و در قالب 32 تیم در فدراسیون تکواندو در حالی به پایان رسید که تیم تکواندو مردان مازندران بر سکوی سوم کشوری دست یافت.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۷۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سی و نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه مردان با عنوان «جام سفیر کره‌جنوبی» از روز پنج‌شنبه به مدت دو روز و با حضور 236 تکواندوکار و در قالب 32 تیم در فدراسیون تکواندو در حالی به پایان رسید که تیم تکواندو مردان مازندران بر سکوی سوم کشوری دست یافت.

فیض‌الله نفجم رئیس هیأت تکواندو مازندران اظهار کرد: تیم مازندران مازندران با ترکیب، علی تبریزی( 54- کیلوگرم)،حسین طالب‌پور( 58- کیلوگرم)، علی وهاب‌پور (63- کیلوگرم)، سروش احمدی( 68- کیلوگرم)، سید حسین احسانی( 74- کیلوگرم)، حسن بشیری( 80- کیلوگرم)، علی فرجی ( 87- کیلوگرم) و محمدرضا اسماعیلی( 87+ کیلوگرم) در این رقابت‌ها حاضر شدند.

وی تصریح کرد: در روز نخست با پیگیری مبارزات اوزان فرد سید حسین احسانی تنها مدال طلایی استان را بدست آورد و در روز دوم با برگزاری بازی‌های اوزان زوج  مدال طلا سروش احمدی و مدال نقره حسین طالب‌پور برای تیم مازندران به دست آمد.

رئیس هیأت تکواندو مازندران اضافه کرد: در نهایت مازندرانی‌ها با دو مدال طلا، یک نقره و 41 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: سروش احمدی از تیم مازندران به عنوان فنی‌ترین بازیکن این رقابت‌ها انتخاب شد.

نفجم در پایان گفت: هدایت تیم مردان تکواندو مازندران در این دوره از رقابت‌ها برعهده رشید فتاحی به عنوان سرمربی، مصطفی شیدایی مربی و میلاد کهنسال سرپرستی تیم را عهده‌دار بودند.

تیم تهران با کسب دو مدال طلا، دو نقره، دو برنز و 57 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، هوگوپوشان البرزی با سه مدال طلا، یک برنز و 55 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند

ارسال نظرات
پر بیننده ها