مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کهنوج :

حمایت از فتنه گر بجای رفع فقر و محرومیت جنوب کرمان

آقای دکتر حمزه از همین تریبون اعلام می‌کنیم آیا شما اطلاع ندارید که در سال ۸۸ حامیان همین آقایان که امروز مورد حمایت صریح شما اند. روز عاشورای ۸۸ پرچم اباعبدالله الحسین (ع) را سوزاندند؟
کد خبر: ۸۹۳۲۹۶۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛در ادامه واکنش ها به اعلام حمایت نمایندگان مجلس  از محمدخاتمی حجت الاسلام والمسلمین رزاقپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کهنوج به مواضع اخیر دکترحمزه درحمایت ازسران فتنه در جمع عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) در گلزار شهدای گمنام گفت: ما چند سال پیش دچار یک امتحان شدیم و باور کردیم که "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" امتحان ما امتحان ۸۸ بود.
لجن سبز فتنه‌ی ۸۸ لکه‌ی ننگی بود که همه میدانند اصل باطل بود.
اما امروز متوجه شدیم عده‌ای در قامت نمایندگان مردم در پارلمان و در مجلس شورای اسلامی نامه نوشتند و از سران فتنه و مشخصا از محمد خاتمی حمایت کردند؛ و متاسفانه‌تر اینکه نماینده‌ی مردم جنوب کرمان هم جزو امضاء کنندگان اصلی بوده است

آیا رزومه و کارنامه محمد خاتمی برای کسی در سال ۸۸ پوشیده است.
آقای نماینده آیا شما اطلاع ندارید از تبریک ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه‌ی ظهر سید محمد خاتمی به میر حسین که بوی فتنه میداد.
آیا شما اطلاع ندارید که ۲۵ بهمن در آن تظاهرات غیر قانونی محمد خاتمی حضور پیدا کرد در فتنه ۸۸.
آیا مطلعید موضع گیری سید محمد خاتمی باعث هلهله‌ی عربستانی‌های مرتجع وهابی شد.
آیا شما از این‌ها اطلاع ندارید؟ آیا شما اعترافات ابطحی و کیان تاج بخش را نخواندید؟ شما اطلاع از این مسائل ندارید؟ توصیه می‌کنم مطالعه کنید فتنه‌ی ۸۸ را.
 حجت الاسلام رزاقپور افزود:سید محمد خاتمی یکی از سه ضلع اصلی فتنه‌ی ۸۸ بود.آیا فقر و محرومیت جنوب کرمان به چشم شما نمی‌آید؟که اولویت اول شما حمایت از یاغی فتنه گر است؟
آقای دکتر حمزه از همین تریبون اعلام می‌کنیم آیا شما اطلاع ندارید که در سال ۸۸ حامیان همین آقایان که امروز مورد حمایت صریح شما اند. روز عاشورای ۸۸ پرچم اباعبدالله الحسین (ع) را سوزاندند؟ خون به دل رهبری کردند، خون به دل خانواده‌ی شهدا کردند، خون به دل ولایت مداران کردند.مگر دست اندازی به بیت المال مسلمین که کرده است؟
مگر اطرافیان این آقای مورد حمایت شما الان کجا هستند؟.وزیر ارشادش کجاست؟

آقای دکتر حمزه شما نماینده‌ی مردم پنج شهرستان هستید، البته من این را بگم شکننده‌ترین رای را شما در تمام ادوار انتخابات مجلس شورای اسلامی شخص شما داشتید، اما با همین آرای شکننده ۱۸۰ درجه تغییر کردید.
حتما حاضرین به غایبین برسانند اگرآقایان ادامه بدهند جریان ولایی وانقلابی صدا و تصویر این آقا را پخش می‌کنددر حالی که قسم می‌خورد از خطوط قرمز نظام تعدی نکند.سید محمد خاتمی اگر خط قرمز نظام نیست پس چیست خط قرمز.
آیا خط قرمز در لسان رهبری سران فتنه هستند یا نه؟البته این نکته را هم بگویم جریان ولایی مخصوصا درجنوب کرمان هیچ ترس واهمه‌ای از رفع حصر و و ممنوع التصویری سران فتنه نیستیم.
ما فرزندان نه دی هستیم. نسلی که توانستیم خرابه‌ی سوریه را تبدیل به یک فرصت و تبدیل به گلستانی بکنیم که از آن حججی‌ها رویش بکند،حججی رویش این انقلاب بود.
باید خجالت بکشید چطور شما از رای مردم جنوب کرمان به جریان انقلابی و ولایی اظهار شرم کردید.امروز شرم بکنید امروز بروید مطالعه بکنید در مورد محمد خاتمی.
سوال من این است شما قطعا ویقینا اگر این موضع خودتان و این جسارت را در زمان انتخابات و قبل آن اعلام می‌کردید یقین بدانید که شما این رای را نداشتید.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کهنوج خطاب به نماینده کهنوج بزرگ در مجلس گفت:
در بدبینانه‌ترین حالت موضع گیری شما خلاف نظر اکثریت قریب به اتفاق مردم حوزه‌ی انتخابیه شما است.
البته هر دم از این باغ بری میرسد، تازه‌تر از تازه تری می‌رسد چشم ما دیروز ظهر روشن شد وقتی آقای دکتر حمزه به سپاه و بسیج هم علنی تاخت، هادی سیاسی، بسیج را محکوم می‌کند در بحث انقلابی گری شاخص‌های انقلابی گری حضرت آقا این‌ها را دارد فریاد میزند.
ولی شما انقلابی عمل نکردید در این بحث باید بپذیرید و خیلی جالب است ایشان حمایت می‌کند از لیبرال‌های مسلمان! این یعنی اینکه عاشورا همیشه هست.
امتحان همیشه برای ما هست جدای از، ولی خدا توجیه همیشه برایش می‌آورند.باید مراقب باشیم البته ما این رابگوییم بعضی از عزیزان قلم به دست گرفتند و به موضع نظام وخصوصا جریان ولایی وبسیج می‌تازند اگر به این‌ها جواب داده نمی‌شود این‌ها عددی نیستند.
والله از این به بعد از همین تریبون اعلام میکنیم مواضع جریان ولایی و مواضع بسیج قاطع خواهد بود.
شما یادتان رفته به مردم قول دادیدمعدن تیتانیوم را بکنید مثل معدن مس، رفته اید از خاتمی حمایت می‌کنید.

قرار بود اشتغال اینجا حل شود، مسائل خشک سالی حل شود، قرار بود دانشگاه علوم پزشکی بیاید، قرار بود ما در ادارات کل نصف اش مال ما باشد مدیران، واویلا چه زود همه چیز فراموش شد


والله بنای تخریب کسی را نداریم، اما این چه وضعی است که اولویت حمایت از سران فتنه شده است.
ما منتظریم که نماینده مردم ولایت مدار جنوب از این مواضع که دقیقا مواضع فتنه گرانه است عقب نشینی کند.
والله ماییم و نوای بی نوای بسم الله اگر حریف مایید.
باید در موضع ولایی باید در موضع دفاع از ولایت ایستاد محکم، قاطع و در این ایستادن با هیچ کس نباید مماشات داشت این درس عاشورا است و امید واریم که دوستان توجه به این مطلب داشته باشند. تولا و تبرا هر کدام باید در کنار هم باشد ولایت مدارباید اهل موضع گیری باشد.

مگر امام حسین (ع) صلح کل بود شما باید در مقابل یزیدیان موضع داشته باشید.
متاسفانه این مواضع اخیر باعث شادی سایت‌های ضد انقلاب شده است که تاسف جامعه ولایت مدار جنوب رااعلام می‌کنیم.‌ای کاش از این غم جان داده بودیم والله وقتی که سایت‌های ضد انقلاب خارج از کشور هلهله می‌کنند که نماینده‌ای اینگونه گفته به سپاه و بسیج تاخته.
شما که علنا اعلام کردید که من یک بسیجی هستم این موضع بسیجی است؟.
جا دارد انسان از این غم بمیرد.
دعا بکنید که در امتحانات زمانه مردود نشویم واز صف عاشوراییان عقب نمانیم
قرار بود اشتغال اینجا حل شود، مسائل خشک سالی حل شود، قرار بود دانشگاه علوم پزشکی بیاید، قرار بود ما در ادارات کل نصف اش مال ما باشد مدیران، واویلا چه زود همه چیز فراموش شد.
والله بنای تخریب کسی را نداریم، اما این چه وضعی است که اولویت حمایت از سران فتنه شده است.
ما منتظریم که نماینده مردم ولایت مدار جنوب از این مواضع که دقیقا مواضع فتنه گرانه است عقب نشینی کند.
والله ماییم و نوای بی نوای بسم الله اگر حریف مایید.
باید در موضع ولایی باید در موضع دفاع از ولایت ایستاد محکم، قاطع و در این ایستادن با هیچ کس نباید مماشات داشت این درس عاشورا است و امید واریم که دوستان توجه به این مطلب داشته باشند. تولا و تبرا هر کدام باید در کنار هم باشد ولایت مدارباید اهل موضع گیری باشد.

مگر امام حسین (ع) صلح کل بود شما باید در مقابل یزیدیان موضع داشته باشید. متاسفانه این مواضع اخیر باعث شادی سایت‌های ضد انقلاب شده است که تاسف جامعه ولایت مدار جنوب رااعلام می‌کنیم.‌ای کاش از این غم جان داده بودیم والله وقتی که سایت‌های ضد انقلاب خارج از کشور هلهله می‌کنند که نماینده‌ای اینگونه گفته به سپاه و بسیج تاخته. شما که علنا اعلام کردید که من یک بسیجی هستم این موضع بسیجی است؟. جا دارد انسان از این غم بمیرد.
دعا بکنید که در امتحانات زمانه مردود نشویم واز صف عاشوراییان عقب نمانیم
ارسال نظرات