خبرهای داغ:
همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی در دیداری که نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و نماینده ولی فقیه و چند تن از مسئولین در سپاه نینوا با خانواده ی این شهید مدافع حرم داشتند به گفتگو پرداخت و از همسر شهیدش و ازاینکه سه سرباز دیگر هم دارد که میخواهد در مسیر همسرش قرار دهد گفت.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۶۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، شهدای مدافعان حرم همان عاشقان عاقل هستند که صراط مستقیم را یافتند و در همان صراط باقی ماندند ، همان هایی که با خونشان ندای لبیک یا زینب (س) سر دادند و پر کشیدند.ندای آن عاشقان همچنان بعد از شهادتشان توسط همسران صبور و زینبیشان طنین انداز است و به گوش میرسد ، فقط کافیست پای سخنانشان بنشینی.

اشرف کاشانی، همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی در دیداری که نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و نماینده ولی فقیه و چند تن از مسئولین در سپاه نینوا با خانواده ی این شهید مدافع حرم داشتند به گفتگو پرداخت و از همسر شهیدش و ازینکه سه سرباز دیگر هم دارد که میخواهد در مسیر همسرش قرار دهد گفت.

وی گفتگوی خود را اینگونه آغاز میکند: هرلحظه که ولی امر مسلمین از ما سرباز و یا خانم زینب کبری (س) از ما مدافع حرم بخواهند ما با جان و دل در خدمتشان هستیم.

همسر شهید مدافع حرم ادامه داد: بعضی از دوستان وقتی به خانه ی ما می آیند ایراد میگیرند که چرا خانه را پر از عکس شهید کردید،بچه ها اذیت می شوند،در پاسخ به آنها باید بگویم که فرزندان ما اذیت نمی شوند بلکه باید با این عکس ها و خاطرات بزرگ شوند تا بدانند که پدرشان برای چه مسئله ای جان خود را فدا کرد.

کاشانی با بیان اینکه شهید ذورقی در سن 33 سالگی و در اوج جوانی جان خود را تقدیم اهل بیت(ع) کرد افزود : همسر بنده یک ورزشکار بود و بارها با خودم فکر میکردم که چگونه بنده اجازه بدهم که همسرم با این هیبت و هیکل در کنارم باشد و در آسایش و امنیت باشم ولی یک اجنبی و حرامزاده بخواهد به حرم دختر پیامبر (س) دست درازی کند و این موضوع باعث شرم آوری من است و در عین حال خود را شیعه ی علی(ع) و حضرت زهرا (س) هم بدانم.

به گفته وی؛ بطور قطع اگر شهید ذورقی در واقعه ی عاشورا و همینطور در قیام حضرت مهدی (عج) نیز حضور داشتند به اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت حجت(عج) لبیک می گفتند و در رکاب آنها به شهادت می رسیدند و این جای هیچ شک و تردیدی نیست و همانطور که حضرت زینب(س) فرمودند که چیزی جز زیبایی ندیدم ما هم بعد از شهادت شهید ذورقی هر آنچه را که میبینیم زیباییست و عنایت پروردگار و اهل بیت (ع) است.

* شهید ذورقی هرگاه متوجه میشد اسلام و انقلاب در خطر است در آنجا حضور پیدا میکرد

همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی پاسخ آن دسته از افرادی که میگویند مدافعان حرم برای پول رفته اند را اینگونه بیان می کند؛ اگر برای پول رفته اند شما هم بروید و بفرمایید جنگ! این نگاه ابو محسن(فرزند یک ساله ی شهید) چقدر می ارزد اگر پدرش بود و او را در آغوش میگرفت و آیا با میلیون ها و میلیاردها تومان میشود آن را معاوضه کرد!

کاشانی تاکید کرد: شهید ذورقی نیازی به پول نداشت و الحمدالله ما زیر یک سقف و در خانه ی شخصی مان زندگی میکردیم و ایشان هیچگاه برای پول خدمت نکرد و حتی پسرمان محسن 8 سال از این 15 سالی را که از خدا عمر گرفته است را در نبود پدرش گذرانده.

وی با اشاره به اینکه شهید ذورقی هرگاه متوجه میشد اسلام و انقلاب در خطر است در آنجا حضور پیدا میکرد بیان داشت: ایشان با وجود اینکه بنده ابو محسن را باردار بودم برای ادای تکلیف به سوریه اعزام شدند ، با وجود اینکه میدانستند بعد از رفتن شاید مسیر برگشتن هموار نباشد.

این بانوی مهربان و صبور تصریح کرد: شهید ذورقی در وصیت خود نوشته است که خوشحالم در این راه به شهادت میرسم،و این جمله به این معناست که ایشان با یقین کامل رفته اما هدفشان از رفتن شهادت نبوده است.

*  سه فرزندم را طبق وصیت همسر شهیدم تربیت و به جامعه تقدیم می کنم

وی به خاطره ای از شهید در چند ساعت قبل از شهادتش اشاره کرد و تصریح کرد : شهید ذورقی چند ساعت قبل از شهادتشان با بنده تلفنی به صحبت پرداخت و گفت که میخواهم خبر خوشی را به شما بدهم،بنده ابتدا فکر کردم که میخواهد خبر برگشتن از جنگ را بدهد اما گفت که منطقه ای را که الان آزاد کرده ایم تا دقایقی قبل در اختیار داعشی ها بود.

همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی ادامه داد: بنده گفتم پس مراقب باشید چون ممکن است داعشی ها همچنان آنجا حضور داشته باشند. و در جواب به این حرف از بنده گفتند که خدا با ماست و هر اتفاقی هم که بیفتد مشیت الهی است و بعد از گذشت چند ساعت به فیض شهادت نائل آمد.

کاشانی گفت:مسیر شهید ذورقی همچنان ادامه دارد و ان شاءالله خداوند توفیق دهد که بتوانم این سه فرزند را همانطور که شهید وصیت کرده تربیت و به جامعه تقدیم کنم و به دشمنانمان میگویم که این حسرت و آرزو به دلشان خواهد ماند که قطره ای اشک از من و فررندانم ببینند و مطمئن باشید که اشکمان را هرگز نخواهند دید.

به گفته وی؛ سر شهید حججی ها را میبرند و به صورت کلیپ برای خانواده ها میفرستند تا آنها را بترسانند اما کول خوانده اند و ما محکم و استوار ایستاده ایم و این راه را تا آخر ادامه میدهیم.

همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی در انتها آرزو و درخواست خود را به حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد و گفت : آرزوی من و فرزندانم دیدار با امام خامنه ای است و امیدوارم این آرزو هرچه زودتر تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها