امام‌جمعه فردیس گفت:ملت ایران مقابل زورگویی‌های آمریکا سکوت نمی‌کند و پاسخ قاطعی به یاوه‌گویی‌های شیطان بزرگ خواهد داد.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۲۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فردیس با اشاره به تصویب قانون «کاتسا» در آمریکا که به امضای رئیس‌جمهور این کشور رسیده است، گفت: با تصویب این قانون آمریکا می‌خواهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروهک‌های تکفیری قرار دهد.

 

پاسخ ملت ایران مقابل زورگویی‌های آمریکا قاطع و کوبنده خواهد بود

 

وی با تأکید بر اینکه آمریکا مدعی است که با اجرای این قانون تحریم‌ها علیه گروهک‌های تروریستی اعمال می‌شود، گفت: شیطان بزرگ مدعی شده که تحریم‌ها علیه شخصیت‌هایی که حقوق بشر را نقص کرده‌اند، نیز اعمال می‌شود حال باید دید این شخصیت‌ها از نظر آمریکا کدام هستند.

امام‌جمعه فردیس با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا نسبت به نقض حقوق بشری که از سوی خودشان انجام می‌شود بی‌اعتنا هستند، گفت: درصورتی‌که آن‌ها مدعی هستند که در ایران باید حقوق بهاییان به رسمیت شناخته شود.

حجت‌الاسلام ایمانی با اشاره به اعمال تحریم‌های تسلیحاتی از سوی آمریکا، گفت: شیطان بزرگ می‌خواهد قانون کاتسا را ظرف مدت ۹۰ روز آینده اجرا کند.

وی در بخش دیگری به واکنش فرمانده سپاه ایران نسبت به این مسئله اشاره کرد و گفت: فرمانده سپاه پاسداران ایران اعلام کرده است اگر آمریکا چنین قانونی را اجرا کند ما نیز با ارتش آمریکا طور دیگری رفتار خواهیم کرد.

امام‌جمعه فردیس گفت: فرمانده سپاه اعلام کرده است در صورت اجرای این قانون، آمریکا باید پایگاه‌های نظامی خود را از مرزهای ایران تا شعاع دو هزار کیلومتری دور کند.

حجت‌الاسلام ایمانی تأکید کرد: ملت و دولت ایران مقابل زورگویی‌های آمریکا سکوت نمی‌کنند و پاسخ قاطعی به یاوه‌گویی‌های شیطان بزرگ خواهند داد.

حجت‌الاسلام ایمانی با اشاره به بیانات امام راحل در خصوص سپاه، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند «اگر سپاه نبود، ایرانی وجود نداشت» و کشور مانند دیگر کشورهای منطقه تهدید می‌شد.

 

 

خبرگزاری بسیج استان البرز

ارسال نظرات