خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان:

«سپاه اسلام مقتدر» با قدرت عاشورایی در برابر دشمن ایستاده است

نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان گفت: سپاه مقتدر و توانمند در تمام مولفه های قدرت و پیروی از مقام معظم رهبری و قدرت عاشورایی بر تمام زیاده خواهی نظام سلطه ایستاده و شاهد پیروزیهای متعدد در مقابل آنها خواهیم بود.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۱۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ادستان ، محمد حسین مسعودیان به عنوان سخنران قبل از خطبه های نمازجمعه اردستان اظهار کرد: مردم مسلمان ایران می خواهد روی پای خود ایستاده و با عزتمند و آزادگی زندکی کرده و این درسی است که در مکتب نورانی امام حسین علیه السلام آموخته ایم.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان گفت: سپاه مقتدر و توانمند در تمام مولفه های قدرت و پیروی از مقام معظم رهبری و قدرت عاشورایی بر تمام زیاده خواهی نظام سلطه ایستاده و شاهد پیروزیهای متعدد در مقابل آنها خواهیم بود.

وی افزود: آمریکا می خواهد هر کاری که او می گوید مردم جهان انجام دهد و صدایشان در نیاید آنها دولت ها را همچون گاو شیر ده فرض کرده اند که تا شیر می دهد او را می خواهند و بعد او را ذبح می کنند.

حجت الاسلام مسعودیان با بیان اینکه نمونه هایی همچون صدام و بن علی و دیگری در تاریخ زیاد داریم، تصریح کرد: نظام سلطه  برای نظام جمهوری اسلامی همین را می خواهد اما نظامجمهوری اسلامی آمده تا این سیستم را که اینها در دنیا ایجاد کردند ازبین ببرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان تصریح کرد: وقتی زیر نظر نظام سلطه نرفتیم مشخص است که شروع به اقدام کردن علیه ما خواهند کرد و فعالیت هایی را بصورت روزانه و سالیانه برنامه ریزی می کنند.

وی دشمنی استکبار با نظام،  کشور ما و مردم را سر همین مسائل می داند که نباید ما آزادی داشته باشیم وباید در سیستمی که آنها می گویند فعالیت کنیم و این رابطه ای است که در دنیا دارند تعریف می کنند.

حجت الاسلام مسعودیان همچنین تاکید کرد: دشمن از ابتدای انقلاب هر چند وقتی شروع به دسیسه کردن می کند و یکی از این دسیسه هایی که امروز دارند انجام می دهند تهدیدهایی است که توسط ترامپ انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردستان خاطرنشان کرد: دشمن امروز سپاه را جزء گروههای تروریست اعلام کرده و و ما قیام کردیم و نهضت خونبار سیدالشهدا این بوده که در دهان ستمگران بزنیم و توقع بیشتر از دشمن هم نیست.

وی اعلام کرد: روز به روز شکستن استخوانهایشان توسط اسلام به گوش می رسد و با فشارهای اقتصادی که به کشور می آورند و امروز هم سپاه توانمند که با الگو گیری از رهبر و اجرا کردن اقتصاد مقاومتی توانسته بخشی از تحریمها را جبران کند به آن حمله می کنند.

حجت الاسلام دهشیری گفت: آمریکا داعش را به وجود آورد و سپاه دارد سفره داعش را در منطقه بر می چیند و از همین امر عصبانی هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار