مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش حضرت علی اکبر(ع):

فرهنگ شهادت همان فرهنگ عشق به خدا و فرهنگ ایثار است

مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش حضرت علی اکبر(ع) گفت: فرهنگ شهادت در نظام مقدس اسلامی همان فرهنگ عشق به خدا و فرهنگ ایثار است و شهدا با گذشتن از لذت‌های دنیوی برای دفاع از اسلام و نظام مقدس اسلامی جان خود را تقدیم کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۳۲۸۰۹
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام روشندل مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در چهارمین یادواره «آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌» با محوریت گرامیداشت «شهید علیرضا شریفی» که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید صدوقی ساروق سپاه اراک برگزار شد، با اشاره به اینکه برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هزینه سنگینی پرداخت شده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران با تقدیم هزاران شهید هزینه ایستادگی برمبنا ارزش‌های دینی و اسلامی را پرداخته کرده است.

وی افزود: امروز عزت، امنیت و سربلندی کشورمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم و خون شهدا مسئولیت ما را نسبت به دفاع از ارزشهای انقلاب سنگین‌تر می‌کند.

مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی تصریح کرد: امروز هم برای مقابله با تهاجم نرم دشمن بایستی با الگوگیری از سیره شهدا دفاع از ارزش‌های اسلامی، دینی و ولایتمداری را سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

حجت‌الاسلام روشندل با اشاره به اینکه رزمندگان به تاسی از امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا ایثار، شجاعت، حرکت و پویایی خود را نشان دادند، گفت: وظیفه مسئولان و طلایه‌داران فرهنگ اسلامی این است که آرمان‌های انقلاب را به جوانان معرفی کرده تا ایرانی در همه زمان‌ها، الگوی با بصیرت همه کشورهای اسلامی باشد.

وی افزود: فرهنگ شهادت در نظام مقدس اسلامی همان فرهنگ عشق به خدا و فرهنگ ایثار است و شهدا با گذشتن از لذت‌های دنیوی برای دفاع از اسلام و نظام مقدس اسلامی جان خود را تقدیم کرده‌اند.

مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی رسیدن به مقام شهادت سعادت می‌خواهد که نصیب هرکسی نمی‌شود، گفت: ولایتمداری و دشمن‌شناسی پیام شهدا به همه ملت است چراکه اگر به شناخت درستی از دشمن دست پیدا نکنیم و از این وظیفه مهم غفلت کنیم مغلوب خواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات