جانشین فرمانده سپاه روح‌الله گفت: یکی از ویژگی شهدا ولایت‌مدار بودن آن‌ها بود و همه ما باید در پشتیبانی از ولایت فقیه لحظه‌ای غفلت نداشته باشیم تا کشور از گزند حوادث در امان بماند.
کد خبر: ۸۹۳۲۸۰۸
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله در چهارمین یادواره «آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌» با محوریت گرامیداشت «شهید علیرضا شریفی» که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید صدوقی ساروق سپاه اراک برگزار شد با تاکید بر اینکه ما بایستی قدردان خون شهدا باشیم، گفت: در دوره‌ای که دشمن به خاک این کشور تجاوز کرد جوانانی نظیر شهید شرفی احساس مسئولیت کردند و برای ادای دین خود به اسلام و انقلاب راهیی جبهه‌ها شدند.

وی افزود: دشمن به دنبال این است که دوران دفاع مقدس به عنوان مهم‌ترین دوران پرافتخار و حماسه ساز انقلاب اسلامی که دو ابرقدرت شرق و غرب را به زانو درآوردیم را از اذهان نسل جوان امروزی پاک کند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس ریشه در مکتب عاشورا دارد، گفت: این تاریخ را نباید بگذاریم فراموش شود و آن را باید همچون قیام امام حسین(ع) که روز به روز فراگیرتر می شود، تبیین کرد.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده تصریح کرد: امروز عزتی كه نصیب ما شده به بركت ایثار ایثارگران بوده است و همه ما می‌دانیم شهدا خیلی عزت دارند و یقینا عامل پیروزی اعتقادی بودن آن‌ها بود نه تجهیزات، قدر خودمان را بدانیم و این عزت راحفظ كنیم.

وی افزود: امروز ما این اقتدار و پیشرفت را مدیون آن خون‌ها هستیم،‌ تاثیر این ایثارگری‌ها فراتر از مرزها موجب بیداری اسلامی و وحشت دشمنان شده است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی شهدا ولایت‌مدار بودن آن‌ها بود و همه ما باید در پشتیبانی از ولایت فقیه لحظه‌ای غفلت نداشته باشیم تا کشور از گزند حوادث در امان بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات