بازديد ميداني فرماندارشهرستان قدس از معضلات سطح شهر

سید مهدی محمدی،به منظور رسیدگی به معضلات شهرستان قدس، از محله های این شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۸۹۳۲۷۸۹
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،فرماندار قدس در ادامه بازدیدهای دوره ای از سطح شهر بازدید و در جریان مسائل ، مشکلات و معضلات خیابانهای عمارت خیابان آزادی و 45 متری کلهر قرار گرفت.

در این بازدید سرزده، مردم مشکلات برخی معابر را که آسفالت و جدول گذاری و عدم پاکیزگی برخی معابر می باشد، با فرماندار و شهردار و مسئولین شهرداری درمیان گذاشتند.

سرپرست شهرداری قدس در این بازدید به شهروندان محترم شهر قدس قول داد که در اسرع وقت مشکل عدم نظافت برخی معابر را رفع می کند اما در مورد آسفالت خیابانها، ایشان متذکر شدند که در روزهای آتی برای آسفالت برخی از معابر اقدام می کنیم.

فرماندار قدس در این بازدید با اشاره به روند ارائه خدمات مطلوب شهری در شهرقدس گفت : خوشبختانه در دولت تدبیر و امید و با توجه به تاکیدات رئیس جمهور محترم و همچنین استاندار محترم تهران مبنی بر اولویت داشتن رعایت حقوق شهروندی، با ارائه خدمات شهری و رفع معضلات محلات و خیابانهای شهر تحول بزرگی در شهرستان ایجاد خواهیم کرد.

وی هدف از بازدیدهای دوره ای را در جریان قرار گرفتن وضعیت شهری و مسائل و مشکلات احتمالی دانست و افزود: با بررسی مشکلات و نواقص موجود نسبت به رفع آنها اقدامات مقتضی صورت خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان عنوان کرد: به دلیل اهمیت کیفیت ارائه خدمات شهری، کارشناس عمرانی فرمانداری با بازرسی های مستمر خود بر نحوه رفع مشکلات موجود ، نظارت کامل و جامعی داشته و با هرگونه کم کاری و کوتاهی برخورد خواهد کرد.

لازم به ذکر است فرماندار از واحدهای مختلف صنفی و ساختمان های در حال احداث بازدید بعمل آوردند و ضمن متذکر شدن نکاتی از شهردار و مسئولین شهرداری خواستار رفع مشکلات در اسرع وقت شد.

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار