گلشن در جمع بسیجیان حوزه شهید مطهری از ناحیه روح الله یزد:

منشأ مشکلات اقتصادی، سیاسی و امنیتی؛مشکلات فرهنگی است

به منظور ارتقاء بینش عقیدتی سیاسی بسیجیان و به همت حوزه شهید مطهری از ناحیه روح الله یزد؛نشست روشنگری در دبیرستان فاطمه الزهرا(س)برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۷۷۷
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ گلشن در این مراسم گفت:بدون شک حجاب‏ از مسلّمات اسلام است، و تمام فقهاى اسلام در آن اتّفاق نظر دارند، و هر گونه بد حجابى و بیحجابى بر خلاف شریعت مقدّسه است. خصوصاً در شهرهاى مذهبى، و از آن بالاتر در أماکن مقدّسه دینى، باید بیشتر مراعات شود، و گناه بد حجابى و بى‏حجابى در این اماکن بیشتر است؛ و بدون شک پوشیدن چادر همه جا، مخصوصاً در این أماکن، اولى است.
وی در ادامه افزود: حجاب از ضروریّات دین و برگرفته از قرآن مجید است، و همه مذاهب اسلامى آن را قبول دارند؛ و منظور از ضرورى دین چیزى است که هر کس با مسلمین مقدارى معاشرت داشته باشد، مى‏فهمد مسلمانان به آن پایبند هستند.
وی همچنین اذعان کرد:لذا باید حجاب و عفاف و دیگر مسائل اعتقادی را در جامعه گسترش داد، چون مشکلات اجتماعی فرهنگی می‌تواند باعث مشکلات مختلف در زمینه اقتصادی، سیاسی و امنیتی گردد؛ بنابراین حجاب یک وظیفه اسلامی و جزء ضروریات دین است که در آیات قرآن و روایات اسلامی مکرراً آمده، و کار به جایی رسیده که دوست و دشمن می‌دانند که حجاب جزء برنامه‌های اسلامی است به همین دلیل دشمنان اسلام روی آن خیلی حساسیت نشان می‌دهند.
ارسال نظرات