خبرهای داغ:
با حضور معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران؛
همایش تجلیل از سرآمدان و برگزیدگان حوزه استاندارد همدان با حضور معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۷۲۵
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

همایش تجلیل از سرآمدان و برگزیدگان حوزه استاندارد همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با فرا رسیدن روز ملی استاندارد همایش تجلیل از سرآمدان و برگزیدگان حوزه استاندارد همدان با حضور معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد، نماینده خانه صنعت و تشکل‌های خصوصی مرتبط، نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل استاندارد استان، مدیران واحدهای تولیدی و کارشناسان استاندارد در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از اجرای گروه موزیک سپاه انصارالحسین(ع)، محمد مددی مدیرکل استاندارد استان همدان به تشریح عملکرد اداره کل استاندارد استان در طی یک سال اخیر پرداخت.

در ادامه حمیدرضا حاج بابایی نماینده مردم همدان و فامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت استانداردسازی محصولات تولیدی در راستای استحکام نظام تولید داخلی کشور بر اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور تاکید کرد.

همچنین وحید مرندی مقدم معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد با اشاره به موفقیت ها و افتخارات سازمان ملی استاندارد ایران به تبیین اهداف و ماموریت های سازمان پرداخت.

در پایان این همایش از سرآمدان و برگزیدگان حوزه استاندارد استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات