مسئول کانون بسیج هنرمندان زرندیه از برگزاری چهارمین دوره مسابقات نقاشی شور حسینی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۹۴
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷

احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری چهارمین دوره مسابقات نقاشی شور حسینی در زرندیه خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقات حفظ و اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت، نهادینه کردن فرهنگ عاشورا میان نوجوانان، شناسایی استعدادهای موجود در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی و ایجاد شور و شعور حسینی در سطح خانواده‌ها است.

وی افزود: این برنامه برای چهارمین سال متوالی در زرندیه برگزار می‌شود که یکی از بهترین و تاثیرگزارترین فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در این شهرستان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه ضمن اشاره به قدرت تاثیرگزاری هنر به ویژه در سنین پایه گفت: این مسابقات در سطح مدارس ابتدایی و سنین پایه توسط این اداره و با همکاری آموزش و پرورش، سپاه ناحیه زرندیه و کانون فرهنگی هنری مالک اشتر مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) شهر مامونیه برگزار خواهد شد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان زرندیه خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه این مسابقات علاوه بر اینکه از نفرات برتر با اهداء لوح، تندیس و هدایا تقدیر بعمل خواهد آمد، نمایشگاهی نیز از آثار برگزیده برای بازدید علاقمندان و تشویق شرکت کنندگان دائر می‌شود، زمان برگزاری و نحوه ارسال آثار و شرکت در این مسابقات به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات