فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

نیروی انتظامی مایه عزت کشور است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک نیروی انتظامی مایه عزت کشور دانست و گفت: آنچه امروز دشمنان این مرز و بوم را از فکر تعدی و تجاوز به ایران اسلامی باز داشته است، حضور قدرتمند نیروهای مسلح در دفاع از کیان این سرزمین است.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۸۹
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع تعدادی از پایوران نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سایه تبعیت از مقام ولایت از کارآمدترین و زبده‌ترین نیروهای نظامی در منطقه و جهان هستند و بخش اعظمی از توفیقات کشور مرهون رشادت‌های نیروهای امنیتی و نظامی است.

وی افزود: آنچه امروز دشمنان این مرز و بوم را از فکر تعدی و تجاوز به ایران اسلامی باز داشته است، حضور قدرتمند نیروهای مسلح در دفاع از کیان این سرزمین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: وجه تمایز نیروهای مسلح در ایران اسلامی با سایر نقاط جهان مردمی بودن و اعتماد متقابل بین مردم و یگان‌های نظامی است که همین عامل باعث شده روز به روز شاهد تقویت فضای همدلی و مودت بین آحاد افراد جامعه و نیروهای نظامی باشیم.

پاسدار رضایی با اشاره به اینکه این اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی مایه خوشحالی امت‌های مظلوم و ستم دیده و خشم کشورهای استکباری شده است، گفت: نیروی انتظامی در این میان توانسته است به خوبی اعتماد آحاد افراد جامعه را جلب کرده و با انجام ماموریت‌های مختلف در این میان نقش تعیین کننده‌ای ایفا کنند.

وی افزود: ناجا یکی از ارکان مهم سازمان بزرگ نیروهای مسلح است، امنیت امروز مرزها و شهرها مرهون مجاهدت نیروهای مسلح است که همگی بایستی قدردان زحمات بی‌شائبه زحمت‌کشان این عرصه باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: بزرگترین شاخصه برای اقتدار و عزت یک کشور وجود امنیت در عرصه‌های مختلف است که خوشبختانه نیروی انتظامی توانسته است در بخش تامین امنیت از مردم و نظام نمره قبولی کسب کند.

پاسدار رضایی خاطرنشان کرد: اقدامات شایسته پلیس در برقراری امنیت و مبارزه با جرایم، نتایج بسیار مثبتی به همراه داشته است که افزایش تعامل مردم با نیروی انتظامی و اعتماد به ناجا مهم‌ترین نتایج این مهم به شمار می‌رود. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار