فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت هفته ناجا با فرماندهی این نیرو دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۶۷
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،سردار پاسدار سید یوسف مولایی به اتفاق حجت الاسلام کرمی و شورای مدیران سپاه استان البرز با سردار عباسعلی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار کردند.


در این دیدار فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز  با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این نیرو با اشاره به امنیت پایدار در کشور بر تعامل و همکاری بین بسیج و نیروی انتظامی در بحث امنیت تاکید کرد.


سردار محمدیان نیز در این دیدار با تقدیر و خیرمقدم به فرماندهی و مدیران سپاه امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه ایران جزو امن‌ترین کشور‌های در جهان است گفت: تعامل و همکاری نیروی انتظامی با بسیج در ترویج امنیت و ارزش‌های اسلامی بسیار سازنده است و باید در این مسیر گام‌های محکمی برداشته شود.


وی با تاکید بر ترویج ارزش‌ها در جامعه به عنوان عاملی بازدارند گفت: ما اگر بتوانیم فرهنگ و ارزش‌های ناب اسلامی را در جامعه بسط و گسترش دهیم می‌توانیم در بازدارندگی جامعه اثرگذار باشیم و اینجا تعامل با بسیج سازنده و اثربخش است و ما حتماً به این تعامل و همکاری نیاز داریم.

همچنین در این دیدار سردار محمدیان، فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی این نیرو برای ارتقای سطح همکاری‌های مشترک با سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز  خبر داد و بر هم افزایی بیشتر با سپاه و سایر نیروهای مسلح تاکید کرد.
در این دیدار در خصوص برنامه‌ها و تعاملات بسیج با نیروی انتظامی بحث و تبادل نظر انجام شد.

 
 
خبرگزاری بسیج استان البرز
ارسال نظرات
پر بیننده ها