خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید گفت: مدیریت حج امسال به صورت کامل و صحیح انجام شده به همین علت عزت و اقتدار را به دنبال داشته است، روند حج باید همچنان بهتر از سال‌های گذشته دنبال شود تا به لطف خداوند متعال مشکلات نیز برطرف شود.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۶۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسؤولان ارشد سازمان حج و زیارت و خانواده شهید محسن حججی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با اشاره به اینکه مدیریت یکی از مهم‌ترین کارها در اسلام است، اظهار کرد: مدیریت جامعه اسلامی به پیامبران الهی، ائمه اطهار(ع) و جانشینان آنها واگذار شده است چرا که مدیریت باید به برترین روش انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت امور مختلف حجاج در یک کشور دیگر کار راحتی نیست، اضافه کرد: مدیریت حج امسال به صورت کامل و صحیح انجام شده به همین علت عزت و اقتدار را به دنبال داشته است، روند حج باید همچنان بهتر از سال‌های گذشته دنبال شود تا به لطف خداوند متعال مشکلات نیز برطرف شود.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: باید چهره ناب اسلام که انقلاب اسلامی توانسته آن را احیا کند را به جامعه بشری معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال توفیق ویژه‌ای به بستگان شهید حججی داده است،‌ عنوان کرد: دشمنان به خوبی فهمیده‌اند که در جامعه اسلامی جوانانی حضور دارند که آماده هستند تا همانند حضرت سیدالشهدا(ع) قطعه، قطعه شوند اما اجازه ندهند به مقدسات و آرمان‌ها تجاوز شود.

نوری همدانی یادآور شد: خانواده شهید حججی باید مسیر حضرت زینب(س) را ادامه دهند و با حرکت و حضور خود در نقاط مختلف عظمت و قدرت شهادت و ایثار را به همگان نشان دهند؛ دشمنان باید بدانند که همچنان جوانان ایرانی برای جان‌فشانی در مسیر اسلام آماده هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها