سرهنگ عباس بایرامی خبر داد: اعزام‌های دانش‌آموزی در دو دوره انجام خواهد شد که درمجموع 14000نفر به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۴۴
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز(پنجشنبه) حرکت کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی شروع شد که در این رابطه عباس بایرامی معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با خبرگزاری بسیج در رشت مصاحبه‌ای ترتیب داد و گفت: راهیان نور یکی از بهترین سرفصل‌های ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و همچنین نشان دادن توان جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف امنیتی، دفاعی و حتی حوزه‌ی گردشگری و مسائل اقتصادی‌ است.

وی با اشاره به اینکه شروع همه‌ی حرکت‌ها امروزه از مدارس است تصریح کرد: به لطف خداوند تبارک‌وتعالی و یاری همه‌ی مجموعه‌هایی که ما را در این مسیر یاری داده‌اند مثل اعضای قرارگاه امام حسن عسکری(ع)، قرارگاهی با حضور وزارت آموزش‌وپرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در این مسیر تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

دبیر راهیان نور استان گیلان به همدلی فراجناحی در راستای هم‌افزایی و پیش برد اهداف اشاره کرد و گفت: از وزیر محترم آموزش‌وپرورش، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان، معلمان، مدیران و همچنین خانواده‌های دانش آموزان که در این راستا زحمت‌های بسیاری کشیده‌اند تشکر ویژه دارم.

بایرامی تاریخ شروع اعزام‌ها را از 20مهر تا 10آبان و نیمه‌ی دوم اعزام‌ها را از 1بهمن تا پایان اسفند اعلام کرد که در غرب کشور به مناطق عملیاتی مرصاد و بازی دراز و در نیمه‌ی دوم اعزام‌ها به جنوب کشور اعزام می‌شوند که یکی از این مناطق منطقه‌ی پل داداش خان در سرپل ذهاب است که اولین اعزام استان گیلان به این منطقه بوده و گیلانی‌های عزیز رشادت‌های بسیاری را در این منطقه از خود به یادگار گذاشته‌اند.

بر اساس این گزارش، دانش آموزان بسیجی در دوره‌ی اول اعزام‌ها بیش از 3500نفر به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، دوره‌ی دوم نیز بعد از اربعین حسینی و به جنوب کشور اعزام خواهند شد که مجموعاً 14000نفر در طول دو دوره به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

 

ارسال نظرات