خبرهای داغ:
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به اظهارات توهین آمیز اخیر رئیس جمهور آمریکا نسبت به ایران گفت: ملت ایران بارها بدعهدی آمریکائی ها را دیده و سخنان و اقدامات اخیر رئیس جمهور آمریکا نیز نشان دهنده غیرقابل اعتماد بودن امریکائی هاست.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۴۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدحمزه امینی اظهار داشت: امروز دیگر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا نه تنها به ملت ایران بلکه به همه کشورهای دنیا ثابت شده است.

 وی با بیان اینکه حتی مردم امریکا نیز از انتخاب خود پشیمان شده و اقدامات دولتشان را مذمت می کنند، افزود: ضربه ای که اقدامات ترامپ بر پیکره امریکا وارد کرده، نتایج آن ها در آینده نزدیک دیده خواهد شد.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی همچنین در مورد تلاش امریکا برای قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی نیز اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) بخوبی در توصیف سپاه فرموده اند؛ «اگر سپاه و بسیج نبود کشور هم نبود» و همه ما هم به این فرمایش حضرت امام(ره) ایمان داریم.

امینی تاکید کرد: سپاه در قلب ملت ایران جای دارد و قلب تپنده سازندگی و ایجاد امنیت در کشور است چراکه با صداقت و درستی عمل می کنند و از آغاز انقلاب توانسته نقش مهم و تاثیرگذاری را در توسعه کشور داشته باشد.

وی این اقدام امریکا را هم نوعی هیاهو برای سرپوش گذاشتن به اقدامات تروریستی خودشان خواند.

ارسال نظرات