مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از مدال آوران المپیاد آماده کشوری با اشاره به نقش مهم بانوان در زنده نگه داشتن شعائر دینی و اسلامی، گفت: پس از شهادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت زینب با ایستادگی و افشاگری راه شهدای کربلا را ادامه داد و نقش آن حضرت در رساندن پیام شهدای کربلا بگوش جهانیان نقش بی بدیلی است.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۳۶
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، سعید کنعانی  با قدردانی از همکاری های تنگاتنگ آموزش و پرورش در امر برگزاری طرح دادرس بیان کرد:  در این  طرح اهداف بلندی از قبیل فرهنگ سازی لازم برای انجام کارگروهی در میان دانش آموزان، در کنارهم بودن و بالا بردن روحیه مسئولیت پذیری و همدلی و مشارکت را دنبال می کنیم.

وی با تجلیل از زحمات دانش آموزان و مربیان در کسب رتبه های برتر کشوری  تاکید کرد: در استان ما در 450 مدرسه این طرح پیاده شده و امیدواریم با افزایش سطح همکاری ها بتوانیم این طرح را در مدارس بیشتر پیاده کنیم.

کنعانی به اهداف مشترک هلال احمر و آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش در امر ارتقا سطح آموزش های امدادی در مدارس فعال بوده و در این مسیر اتفاق نظر دارند.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمریک نهاد داوطلب محور است و با اتکا به نیروهای داوطلب در حوادث و بحران ها موفق عمل می کند.

کنعانی از دانش آموزان خواست با حرکت بسیجی وار، در امر انتقال مفاهیم و آموزش های امدادی به خانواده ها و همسالان و جامعه ایفای نقش  کنند تا در زمان وقوع حوادثی همچون زلزله شاهد تلفات جانی نباشیم.

نقش مهم بانوان در زنده نگه داشتن شعائر اسلامی مهم است

نقش مهم بانوان در زنده نگه داشتن شعائر اسلامی مهم است

وی در پایان با تجلیل از مدال آوران المپیاد آماده دادرس گفت: آموزش های هلال احمر از دوران کودکی با عنوان غنچه های هلال آغاز شده تا مقطع دانشجویی ادامه می یابد و در سایه تلاش های دانش آموزان و کمک مربیان شاهد درخشش استان در مسابقات کشوری هستیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در این برنامه گفت: طرح دادرس دارای ظرفیت عظیمی است و امیدواریم با همکاری های متقابل هلال احمر و آموزش و پرورش شاهد اجرای این طرح در همه مدارس استان باشیم.

رسول صادقی بیان کرد: دانش آموزان ما در سطح دنیا حرفی برای گفتن دارند و ما این را در المپیادهای بین المللی می بینیم.

ارسال نظرات