فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرماندهی و عقیدتی سیاسی این نیرو دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۲۶
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی به اتفاق حجت الاسلام میرشفیعی و شورای مدیران سپاه شاهرود با سرهنگ اشرفی و مسئول عقیدتی سیاسی و شورای معاونین نیروی انتظامی دیدار کردند.
در این دیدار فرمانده سپاه شاهرود با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این نیرو با اشاره به امنیت پایدار در کشور بر تعامل و همکاری بین بسیج و نیروی انتظامی در بحث امنیت تاکید کرد.
سرهنگ سیدمرتضی اشرفی نیز در این دیدار با تقدیر و خیرمقدم به فرماندهی و مدیران سپاه شاهرود با بیان اینکه ایران جزو امن‌ترین کشور‌های در جهان است گفت: تعامل و همکاری نیروی انتظامی با بسیج در ترویج امنیت و ارزش‌های اسلامی بسیار سازنده است و باید در این مسیر گام‌های محکمی برداشته شود.
وی با تاکید بر ترویج ارزش‌ها در جامعه به عنوان عاملی بازدارند گفت: ما اگر بتوانیم فرهنگ و ارزش‌های ناب اسلامی را در جامعه بسط و گسترش دهیم می‌توانیم در بازدارندگی جامعه اثرگذار باشیم و اینجا تعامل با بسیج سازنده و اثربخش است و ما حتماً به این تعامل و همکاری نیاز داریم.
در این دیدار در خصوص برنامه‌ها و تعاملات بسیج با نیروی انتظامی بحث و تبادل نظر انجام شد.

دیدار مسئولین سپاه شاهرود با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان+عکس

دیدار مسئولین سپاه شاهرود با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان+عکس

ارسال نظرات
پر بیننده ها