سردار علی محمد اکبری گفت: تحریم سپاه پاسداران نماد و نشانی از قدرت فزاینده و عظیم این نیروی انقلابی در سطح بین الملل است.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۲۵
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) در جمع بسیجیان وکارکنان پایور و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرار دادن این نهاد انقلابی در لیست گروه های تروریستی از سوی دولت آمریکا، حتما با پاسخی کوبنده همراه خواهد بود.

وی افزود: صادر نمودن انقلاب به سراسر دنیا که بعد از سال‌ها مراسمات دینی و مذهبی مخصوصا عزداری و سوگواری امام حسین(علیه السلام ) در آمریکا و کشورهای غربی با شور برگزار می‌شود از ثمره دفاع مقدس است.

سرداراکبری اقتدار امروز ایران اسلامی را ثمره دیگر دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: امروز در برابر یاوه گویی‌های رئیس جمهور آمریکا، فرمانده سپاه پاسداران به آمریکا هشدار دور کردن پایگاه‎های نظامی امریکا از کشور جمهوری اسلامی ایران را می‌دهد که این اقتدار حاصل خون‌های ریخته شده هشت سال مقاومت و ایستادگی می باشد.

لازم به ذکر است در پایان این گردهمایی که در آن کارکنان پایور و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد حضور داشتند از زحمات چندساله سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی تقدیر و سرهنگ پاسدارموسی انصاری به‌عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی گردید.

 

ارسال نظرات