خبرهای داغ:
امام جمعه محمدیه گفت: ما به بسیج و سپاه اینطور نگاه می کنیم که اینها مطیع محض ولایت فقیه هستند و هرچه ولایت تصمیم بگیرد همان را انجام خواهند داد
کد خبر: ۸۹۳۲۵۰۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت السلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه امام خمینی (ره) شهر محمدیه برگزار شد ، اظهار کرد : با اطاعت از ولایت و پیروی راه شهدا می توان کاری را انجام داد .
وی افزود : در نامه امام علی (ع ) به مالک اشتر فرمود مالک در روزی که تو وارد مصر می شوی مردم به استقبال تو می ایند و مردم از حاکم مصر توقعاتی دارند و شما توقعات مردم را باید انجام دهید . 
وی ادامه داد: مردم مصر شما را با مسئول قبلی مقایسه می کنند، اگر از او سبقت بگیری احسنت بر شما و اگر نه مردم از حاکم قبل تمجید خواهند کرد .
حجت السلام موسوی موینی در ادامه افزود : برادران سپاهی ما الحمدالله برای خدا کار می کنند و برای رضای خدا کار می کنند.
امام جمعه محمدیه تبیین کرد:  ما به بسیج و سپاه اینطور نگاه می کنیم که اینها مطیع محض ولایت فقیه هستند و هرچه ولایت تصمیم بگیرد همان را انجام خواهند داد، حضور بسیج در تمام صحنه ها دشمن را مایوس و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرده است.
وی اذعان کرد: شهید مدافع حرم محسن حججی برای کشورمان عزت آورد، به نیروی های مسلح مان عزت داد و برای دنیای ما هم عزت آورد؛ شهید پاسدار مدافع حرم (شهید حججی) علمدار شهدای مدافع حرم شد و خداوند آن شهید را عزیز کرد.
موسوی موینی ابراز کرد: آمریکایی که خود سردمدار تروریسم در دنیا است، سپاه را در رده  تروریسم قرار داده است سردار جعفری فرمود اگر آمریکا سپاه را تروریسم می نامد.
وی اذعان کرد: ما ارتش آمریکا را داعشی می نامیم، چطور الان با داعش می جنگیم در سالهای بعد هم با ارتش آمریکا جنگ خواهیم کرد .
وی از کارهای جهادی سرگرد عیسی ربیعی فرمانده حوزه امام خمینی (ره) تقدیر تشکر کردند و افزودند : اقای ربیعی در هر کجا که مشغول به خدمت هستند برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی را داریم و انشالله موفق باشند . 
امام جمعه محمدیه گفت:  پاسدار، مدافع ولایت می باشد، برادر پاسدار جناب ربیعی  یک سرباز مدافع ولایت و انقلابی هست و ان شالله در هر سمتی که می باشد موفق و سلامت باشد.
امام جمعه شهر محمدیه در پایان برای فرمانده جدید حوزه امام خمینی (ره) شهر محمدیه آرزوی موفقیت کردند و گفتند : انشالله که در این امر خطیر موفق باشند و مطیع امر رهبری باشند .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها