امام‌جمعه فردیس با اشاره به مجاهدت‌های نیروی انتظامی شهرستان فردیس، تأکید کرد: خوشبختانه شهروندان فردیسی با پلیس همکاری می‌کنند و این خود نشان‌دهنده وجود مردمی فهیم در این شهرستان است.
کد خبر: ۸۹۳۲۴۷۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی عصر چهارشنبه در همایش پلیس و اصناف شهرستان فردیس،  بابیان اینکه پلیس حافظ امنیت شهروندان است، اظهار کرد: یکی از پایه‌های امنیت بر عهده نیروی انتظامی است.

یکی از پایه‌های امنیت بر عهده نیروی انتظامی است

امام‌جمعه فردیس با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی، عنوان کرد: طی اخبار اعلام‌شده، بیشترین کمک به ستاد عتبات عالیات فردیس، از سوی اتاق اصناف این شهرستان انجام‌شده است.

وی با اشاره به مجاهدت‌های نیروی انتظامی شهرستان فردیس، تأکید کرد: خوشبختانه شهروندان فردیسی با پلیس همکاری می‌کنند و این خود نشان‌دهنده وجود مردمی فهیم در این شهرستان است.

حجت‌الاسلام ایمانی در بخش دیگری با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در ارتقاء سطح فرهنگ عمومی، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها وظیفه مهمی چون اطلاع‌رسانی و جریان سازی به عهده‌دارند به همین منظور از خبرنگاران می‌خواهیم که در راستای افزایش آگاهی مردم اقدام کنند تا شهروندان به حقوق شهری خودآگاه و مطالبه گری کنند.

در ادامه این مراسم سرپرست فرمانداری فردیس بابیان اینکه نیروی انتظامی مسئول ایجاد امنیت و آسایش برای شهروندان است، اظهار کرد: امنیت مهم‌ترین احتیاج جامعه است که اگر نباشد مشکلات عدیده به وجود می‌آید.

حمید احدی در ادامه بابیان اینکه کار مأموران نیروی انتظامی در فردیس مجاهدت است، عنوان کرد: از شهروندان و مسئولان می‌خواهیم تا با این نیروهای زحمت‌کش همکاری کنند تا شاهد پیشرفت بیش‌ازپیش این شهرستان باشیم.

وی با اشاره به اینکه همه موظف‌اند در چهارچوب قانون با پلیس همکاری داشته باشند، خطاب به اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی، گفت: وقتی قانونی مصوب می‌شود، نباید بی‌قانونی شود زیرا بااقتداری که جمهوری اسلامی دارد، قطعاً این مهم اجرا می‌شود و هیچ‌کس اجازه تخطی ندارد.

 

خبرگزاری بسیج استان البرز

ارسال نظرات