فرماندار قدس در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ، از حل معضل حریم بستر رودخانه و تجمع ضایعات ورودی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۲۴۲۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران، سید مهدی محمدی، پیش از ظهر چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان قدس که با حضور شاهپور فلاحی، فرمانده انتظامی و دیگر مسئولین این شهرستان در محل فرمانداری قدس برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: امنیت و آرامش ما در جامعه مرهون زحمت کشان نیروی انتظامی است.

محمدی افزود: قدس در برخی از حوزه ها در استان تهران پیشتاز است و اقداماتی انجام شده، که قبلا وجود نداشت و همچنین تفاهم نامه هایی با مدیران استانی برای عملکرد بهتر و بازدهی منعقد شده است.

وی با بیان این که مدیریت شهری، نسبت به سیمای ورودی شهر، دقت و توجهات لازم را نداشته است، گفت: بحث حریم بستر رودخانه ها و همچنین محل تجمع ضایعات و ماشین های اسقاطی یکی از مباحث بسیار مهم بوده وضعیت بسیار نامناسبی را برای شهر ایجاد کرده بود و با ایجاد تفاهم نامه ای که میان اداره راه و شهرداری منعقد شد، تصمیم بر حل این معضل گرفته شد و لذا جمع آوری ضایعات شروع شده است و تا ۴۵ متری گلشهر ادامه خواهد داشت.

فرماندار قدس در ادامه افزود: درکارگروه محیط زیست و پسماندها نیز تفاهماتی ایجاد شده، که طی آن پسماندها جمع آوری و گونه های مختلف گیاهان بومی در این محوطه کاشته می شوند، تا سیمای خوبی از ورودی شهر مشاهده شود.

محمدی با اشاره به این که حدود ۲۰ مجتمع ضایعاتی در سطح شهرستان جمع آوری و پلمب شدند، گفت: در این زمینه عده ای نیز سامان دهی شدند و زمینی را برای دپوی زباله ها اختصاص داده ایم، که بازیافت ضایعات در آن منطقه صورت بگیرد و این منظره نازیبای بصری را از بین ببریم.

وی گفت: در باره حریم رودخانه ها نیز زمین های کنار رودخانه ها یا تصرف و یا رها شده اند که طی تفاهمنامه ای با اداره آب منطقه ای توافق شده که شهرداری ورود کند و این معضل را برطرف کند.

انتهای پیام//

ارسال نظرات