دومین یادواره شهدای حرم ویژه بانوان با عنوان عقیله النساء دوشنبه ۲۵مهر ماه ۹۶ ساعت ۱۴:۳۰در فلکه رازی، سالن نیروی انتظامی استان گیلان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۴۱۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت به نقل از 8000قهرمان، دومین یادواره شهدای حرم ویژه بانوان با عنوان عقیله النساء دوشنبه ۲۵مهر ماه ۹۶ ساعت ۱۴:۳۰در فلکه رازی، سالن نیروی انتظامی استان گیلان برگزار خواهد شد.

محبوبه مطلوب، مسئول برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم، ویژه بانوان با اعلام این خبر گفت: مقاومت فرزندان انقلاب و مدافعان حرم، خواب را از چشمان دشمنان ربوده است و امنیت ایران اسلامی را فراهم آورده و کمترین کاری که می توانیم بکنیم این است که یاد این عزیزان را گرامی داریم و خانواده های معززشان را تکریم کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دلاوری رزمندگان ما در کیلومترها دورتر از وطن با هیچ زبان و عملی قابل تشکر و پاسداشت نیست و این ماییم که تلاش می کنیم از برکت نام و مقام آن ها توجه و رحمت ایزدی را جلب کنیم.

مسئول برگزاری یادواره عقیله النسا افزود: همسران، دختران، مادران و خواهران شهدای مدافع حرم با صبوری و استقامتی که از حضرت زینب کبری (س) آموخته اند اجر جهاد عزیزان خویش را چند برابر کرده اند و هزاران سال پس از کربلا و خطبه غرای عمه سادات، “ما رایت الا جمیلا ” را به منصه ظهور نهاده اند.

وی در پایان گفت: از همه بانوان گیلانی به ویژه خانواده معظم شهدا در خواست می کنیم با حضور پر شور خود در این مراسم با آرمان های عقیله بنی هاشم و شهدای عظیم الشان مدافع حرم تجدید پیمان کنند.

ارسال نظرات