فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی مطرح کرد
فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۳۷ هزار نفر از دانش آموزان استان جهت ترویج فرهنگ ایثار به مناطق عملیاتی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۶۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار غلام‌عسگر کریمیان ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌شرقی که در سپاه عاشورا برگزار شد، با اشاره به اینکه سپاه در صحنه‌های مختلف نبرد با دشمنان درگیر است، اظهار داشت: این موضوع سبب نشده تا از عرصه‌های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی غافل شویم و حضور جدی در این حوزه‌ها داریم.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، جای خالی جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب را به‌خوبی پر کرده است، افزود: با تکیه بر نیروهای پایان‌ناپذیر خادم ملت در سپاه و بسیج اقدامات فرهنگی و محرومیت‌زدایی توسط سپاه اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس هم در سپاه فعالیت‌های جدی انجام شده است، گفت: تاکنون بیش از 37 هزار نفر از دانش‌آموزان استان جهت ترویج فرهنگ ایثار به مناطق عملیاتی راهیان‌نور اعزام شدند.

وی با تاکید بر اینکه سپاه عاشورای آذربایجان شرقی برای تبریز 2018 و فعالیت‌های فرهنگی استان هم برنامه‌های مدون و پیشنهاداتی دارد ابراز داشت: باید سرداران و اسطوره‌های خود را به نسل‌های جدید و حتی گردشگران تبریز معرفی کنیم.

سردار کریمیان با اشاره به اینکه در حوزه سایبری هم اقدامات خوبی انجام داده ایم، اضافه کرد: در وضعیت فعلی و دسترسی همه به اطلاعات، باید جهت رفع شبهات به صورت اقناعی عمل کنیم نه صلبی.

وی بیان اینکه سپاه در زمینه مقابله و رفع 5 آسیب اولویت دار اجتماعی هم تمام ظرفیت‌های خود را به میدان آورده است، تصریح کرد: در این موضوع تلاش کردیم مصوبات و تصمیمات روی کاغذ باقی نمانده و به صورت عملیاتی در زیرمجموعه‌های سپاه پیگیری شود.

ارسال نظرات