یک بسیجی جهادگر در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد

فرهنگ سازی جهادگران برای کاهش معضلات خانوادگی در روستاهای محروم

حکیمی گفت: مشکلات فرهنگی در هر منطقه محروم متفاوت است. در برخی مناطق اعتیاد و در برخی مناطق دیگر طلاق از جمله معضلات فرهنگی و اجتماعی است.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۵۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

 محمد حکیمی بسیجی جهادگر و عضو گروه جهادی مرصاد بوشهر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات فرهنگی این گروه جهادی در مناطق محروم جنوب بوشهر گفت: مشکلات فرهنگی در هر منطقه محروم متفاوت است. در برخی مناطق اعتیاد و در برخی مناطق دیگر طلاق از جمله معضلات فرهنگی و اجتماعی است.

این بسیجی جهادگر افزود: به عنوان نمونه در منطقه حاشیه جنوب بوشهر فقر نشینی به چشم می خورد و به دنبال آن اعتیاد شکل گرفته است. گروه جهادی مرصاد با برگزاری برنامه های متنوع و موثر فرهنگی برای مردم این مناطق محروم توانسته آنها را جذب کند و بسته های مختلف فرهنگی و غذایی در اختیار شان قرار می دهد که تاثیرات خوبی هم داشته است.

عضو گروه جهادی مرصاد در بوشهر بیان داشت: برای آشنایی بهتر و راحت تر روستائیان با مسائل دینی ما تعدادی از مبلغان و روحانیون دینی را به همراه خود در سفر های جهادی می بریم. این مبلغان به آموزش احکام و قرآن برای خردسالان و بزرگسالان مامور هستند و مردم هم رضایت خوبی از این اقدامات دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار