توکل فرهادی در گفت‌وگو با «بسیج»عنوان کرد
بسیج در تمامی فتنه‎هایی که علیه نظام رخ داده است همیشه وارد میدان شده و فتنه‎ها را خاموش کرده و همین‎طور به مقابله با توطئه‎های هوشمندی که دشمنان علیه این نظام در نظر گرفته‎اند پرداخته و آنها را خنثی کرده است.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۴۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

توکل فرهادی مسئول مرکز اندیشه راهبردی بسیج سپاه استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج از متن ملت برخواسته است عنوان کرد: امروز بسیج در عرصه های مختلف ایفای نقش می‎کند و نقش موفقیت‎آمیز و سازنده‎ای نیز دارد و آن چیزی که باعث موفقیت بسیج شده است روحیه جهادی و عمل انقلابی بسیج است.

فرهادی با بیان اینکه حضور بسیج در عرصه‎های مختلف بدون هیچ چشمداشتی است تاکید کرد: این حضور نیز برای مصالح نظام است و در این راستا می‎تواند به عنوان محور مطالبات مردمی از دولت‎ها و مسئولین مطالبه داشته باشد.

وی با اشاره به تاکید امام خامنه‎ای مبنی بر لزوم استفاده دولت از ظرفیت عظیم بسیج بیان کرد: بر این اساس دولت بایستی از این ظرفیت عظیم استفاده کند، چرا که در طول تاریخ انقلاب مشاهده کردیم دولت‎هایی که از ظرفیت بسیج استفاده کردند در تمام کارهایشان نتیجه گرفتند و حتی در برخی مواقع نقشی که بسیج در عرصه‎های مختلف ایفا کرده بعضا با کارکرد چندین ساله دولت برابری می‎کند، لذا می‎طلبد دولت ضمن بهره‎گیری از ظرفیت عظیم بسیج، خود نیز با رویکرد بسیجی فعالیت کند تا شاهد اثربخشی بیشتر در دستگاه‏های دولتی باشیم.

مسئول مرکز اندیشه راهبردی بسیج سپاه آذربایجان شرقی در پایان به نقش بسیج برای مقابله با توطئه‎ها و فتنه‎های دشمن اشاره کرد و گفت: بسیج در تمامی فتنه‎هایی که علیه این نظام رخ داده است همیشه وارد میدان شده و فتنه‎ها را خاموش کرده و همین‎طور به مقابله با توطئه‎های هوشمندی که دشمنان علیه این نظام در نظر گرفته‎اند پرداخته و آنها را خنثی کرده است.

ارسال نظرات