یک بسیجی جهادگر در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد
خادم گفت: با توجه به نیاز سنجی های انجام شده در مناطق محروم مشخص شد که باید بیشتر فعالیت های گروه جهادی خود را بر مسائل فرهنگی متمرکز کنیم.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۴۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

 رضا خادم عضو گروه جهادی شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز تبریز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدامات فرهنگی این گروه جهادی و تاثیرات آن بر مردم مناطق محروم کشور اظهار داشت: با توجه به نیاز سنجی های انجام شده در مناطق محروم مشخص شد که باید بیشتر فعالیت های گروه جهادی خود را بر مسائل فرهنگی متمرکز کنیم.

وی افزود: گروه جهادی شهید احمدی روشن دانشگاه پیام نور تبریز در راستای حل معضلات فرهنگی موجود در این مناطق و آشنایی بیشتر مردم آن با مسائل دینی و قرآنی جهادگران بسیجی که بتوانند نیازهای مردم را پاسخگو باشند به این منطقه اعزام کرد.

عضو گروه جهادی شهید احمدی روشن خاطر نشان کرد: در زمینه آموزشی کلاس های مختلف احکام و قرآن و مسائل اعتقادی توسط برادران و خواهران برگزار می شود.

خادم تصریح کرد: آموزش احکام ویژه بانوان نیز توسط خواهران جهادگر داده می شود. همچنین آموزش قالیبافی، صنایع دستی و خیاطی را توسط خواهران انجام می دهیم که تاثیرات بسیار خوبی هم دارد.

ارسال نظرات