خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن(ع) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن(ع) شهرستان قزوین گفت: در پی ادامه برجام که غرب قصد پیشبرد آن تا مرحله پنج را دارد.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۳۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

حجت الاسلام مهدی مهدی جو مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن(ع) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین درخصوص حق مذاکره آمریکا با ایران در رابطه با موضوعات هسته ای، تروریست و حقوق بشر اظهار کرد: مشکل اصلی برای غرب و آمریکا جمهوری اسلامی ایران است که سد اهداف آنها در منطقه می باشد.
وی افزود: به همان میزان که آمریکا در خصوص مسائل دیگر حق مذاکره داشته باشد در مسائل مربوط به تروریست و اقتدار موشکی، موضوعات و تحولات منطقه، مسئله حقوق بشر و البته مهم ترین نکته که ولایت فقیه است نیز حق ورود دارد(!)
مهدی جو ابراز کرد: آمریکا بزرگترین تروریست بوده و هست درصورتی که ایران را تروریست می داند و این به نوعی رفع اتهام از خودشان به حساب می آید. امنیت در منطقه مرهون امنیت مرزهای ایران است و طبق کنداکسیون های جهانی هر کشوری حق ساخت موشک و تسلیحات دفاعی را دارد و با این وجود آمریکا حقی برای مداخله درباره بازدید از مراکز نظامی ایران ندارد.
این مسئول در ادامه تبیین کرد: درپی اظهارات مقامات غربی و آمریکایی مبنی بر متهم کردن ایران در موضوع حقوق بشر می بایست توجه داشت که بزرگترین و مخوف ترین زندان ها، بیشترین آمار ترور، بازداشت های بدون تفهیم اتهام، دین هراسی ها در خود آمریکا است و باز هم آمریکا حقی برای دخالت ندارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن(ع) در پایان تصریح کرد: در پی ادامه برجام که غرب قصد پیشبرد آن تا مرحله پنج را دارد، اولین مورد هم مسئله هسته ای است که مشخصا همه ماجرا نبوده و حکم باب ورود دارد و همانگونه که در سایر موارد حقی برای اظهار نظر ندارند در این مورد هم حقی نخواهند داشت و مسئولین مربوط باید به این توجه داشته باشند.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها