خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

اقتصاد کشور تاکی باید معطل برجام بماند؟

مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: نگاه به بیرون و امید کمک داشتن از کشورهای غربی یک امید واهی است و برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید نگاهمان به داخل کشور باشد.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۲۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

علی کوچک‌خانی، مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص اهمیت اقتصاد مقاومتی و با اشاره به موضوع توافق‌نامه برجام اظهار کرد: با توجه به خصومت‌ها رژیم استکباری با حکومت جمهوری اسلامی ایران، رژیم بعث همواره به دنبال نقشه‌هایی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده است.
وی ادامه داد: امروز رژیم استکباری فهمیده است که با توطئه‌ها و نقشه‌های پیچیده امنیتی و سیاسی نمی‌تواند به کشور ما ضربه بزند لذا به جنگ تمام عیار اقتصادی روی آورده است.
این مسئول تشریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشیاری کامل برای گذر از مشکلات اقتصادی راهبرد اقتصاد مقاومتی را تبیین نموده‌اند.
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین ادامه داد: راهبرد رهبر برای رفع مشکلات اقتصادی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام تایید شد و دولت هم کارهای مقدماتی را در این زمینه انجام داده است ولی باید تلاش بیشتری صورت گیرد.
کوچک‌خانی تبیین کرد: آن چه در شرایط امروز جامعه می‌بینیم آن است که نتیجه چندانی در زمینه مسائل اقتصادی و معیشتی جامعه محقق نشده است.
وی در خصوص علت عدم تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه مطرح کرد: نگاه به بیرون و امید کمک داشتن از کشورهای غربی یک امید واهی است و برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید نگاهمان به داخل کشور باشد.
این مسئول با اشاره به نقل قول‌های ظریف در روزنامه‌های خارجی تصریح کرد: پس از گذشت دو سال هنوز وعده‌های آمریکا در زمینه برجام برای ما محقق نشده و نتیجه اقتصادی ای را برای ما به همراه نداشته است.
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین متذکر شد: نشست بعدی ترامپ در خصوص مسائل مربوط به برجام برای کشور ما خصمانه‌تر خواهد بود و نباید هرگز به برجام دل خوش کرد.
کوچک‌خانی خاطرنشان کرد: ما باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه موضع گیری سریع، شفاف و انقلابی داشته باشیم و هرگز به بیگانگان چشم امید نداشته باشیم.
وی در خاتمه تاکید کرد: بهترین راه برای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه همان راهبرد رهبر انقلاب که تکیه بر تولیدات درونی و ظرفیت‌های داخلی است، می‌باشد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار