محمودی با بیان اینکه مسابقات یکی از شاخص های آموزش است که به صورت عملی اجرا می شود،عنوان کرد: مسابقات تیر اندازی سلاح سبک ویژه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در دو بخش ژ۳ (ایستاده،درازکش و نشسته )و کت برونینگ در سطح مناطق ۹گانه پدافند هوایی از سراسر کشور برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۳۲۲۹۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ روح الله محمودی مسئول برگزاری هفتمین دوره مسابقات تیراندازی سلاح سبک پدافند هوایی خاتم الانبیا در مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات تیراندازی سلاح های سبک ویژه کارکنان پدافند هوایی خاتم الانبیا با بیان اینکه طبق تاکیدات مقام معظم رهبری ،فرماندهان نیروهای مسلح ،باید آموزش را در اولویت کار خود قرار دهند ،اظهار کرد: با توجه به ناامنی که در منطقه مشاهده می شود کشور ما امن ترین کشور منطقه است ،آنچه موجب شد دشمنان از جنگ ما در هراس باشند توانایی نیروهای کشور ما است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کشور ما در مرحله صلح و آرامش قرار دارد،گفت: یکی از اقداماتی که کشورها در مرحله صلح باید انجام دهند توجه به آموزش است در غیراینصورت با حمله دشمن مواجه می شویم.

مسئول برگزاری هفتمین دوره مسابقات تیراندازی سلاح های سبک پدافند هوایی خاتم الانبیا تصریح کرد: هزینه در بحث آموزش هزینه نیست بلکه نوعی تدبیر و برنامه ریزی در زمان نبرد برای جلوگیری از خسارت و خونریزی است.

محمودی با بیان اینکه مسابقات یکی از شاخص های آموزش است که به صورت عملی اجرا می شود،عنوان کرد: این مسابقات در دو بخش ژ۳ (ایستاده،درازکش و نشسته )و کت برونینگ در سطح مناطق ۹گانه پدافند هوایی از سراسر کشور برگزار شد .

وی با اشاره به آغاز مسابقات از روز شنبه ۱۵مهر به مدت چهار روز در پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر اظهار کرد: ۶۱ نفر از مناطق ۹گانه به این دوره از مسابقات راه یافتند که ۳۰ نفر در رشته ژ۳ و ۳۱ نفر در برونینگ شرکت کردند.

این مسئول به هدف از برگزاری این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: این مسابقات میدان کارزاری است تا بهترین کارکنان در رقابتی اثربخش مهارت های خود را به عرصه ظهور برسانند و با بهره گیری از تجربیات همکاران پیشکسوت خود را آماده نبرد کنند.

محمودی افزود: در این دوره از مسابقات ژ۳ ،پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر مقام نخست،پدافند هوایی منطقه جنوب مقام دوم و گروه سمنان به مقام سوم دست یافتند.

مسئول برگزاری هفتمین دوره مسابقات تیراندازی سلاح های سبک پدافند هوایی خاتم الانبیا ادامه داد: در مسابقات تیمی کیت برونینگ نیز منطقه پدافند هوایی جنوب ،پدافند هوایی غرب و پدافند هوایی مرکزی به ترتیب مقام اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی تصریح کرد: برگزیدگان این دوره از مسابقات به مسابقات نیروهای مسلح اعزام می شوند و بعد از موفقیت در این مرحله عازم مسابقات بین المللی خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها