خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: حفظ عنوان انقلابی وابسته به این اصل است که ما همواره تابع ولایت مطلقه فقیه باشیم.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۷۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون تفاوت انقلابی بودن و انقلابی ماندن اظهار کرد: انقلابی بودن و انقلابی ماندن از مسائل بسیار مهمی است که باید مورد توجه تک تک افراد جامعه انقلابی و اسلامی ما قرار بگیرد.
وی با اشاره به سخنانی از امام(ره) تشریح کرد: انقلابی ماندن بسیار مهم تر از انقلابی شدن است و ملاک هم زمان حال افراد است، به این مفهوم که آیا اشخاصی که روزی در ایران اسلامی انقلاب کردند، امروز هم با همان شدت بر آرمان ها پایبند مانده اند؟
وی ادامه داد: بسیار افرادی بوده اند که در گذشته در صف اول انقلابی ها قرار داشته اند و پرونده قطور و درخشانی هم از آن زمان دارند ولی امروز نسبت به این ارزش ها بی تفاوت شده اند و یا اصولا ، ارزش ها امروز در دیدگاه آنان ارزش محسوب نمی شود.
این مسئول با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در هفته دفاع مقدس امسال تبیین کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود از شعار من انقلابی ام استفاده کردند، که اهمیت انقلابی بودن و انقلابیماندن را بار دیگر سر لوحه افکار اذهان عمومی قرار داد.
مصطفایی مطرح کرد: انقلابی بودن و انقلابی ماندن گاها نیاز به هزینه های بسیار هنگفتی دارد وبه قیمت جان و مال افراد تمام خواهد شد.
وی اضافه کرد: وقتی پا به این عرصه می گذاریم باید با تمام جوانب و انتظارات آشنا باشیم تا بتوانیم یک رهرو کامل برای این مسیر جلوه نماییم.
مسئول بسیج طلاب سپاه قزوین گفت: افراد بسیاری با روحیه انقلابی در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و توانستند به فیض شهادت نائل گردند و یا جانباز و ایثارگر باشند ولی امروز می بینیم افرادی که در زمان جنگ تحمیلی از سردمداران انقلابی گری بودند به مرور زمان با تیر دشمن و یا حوادث زمانه دیگر نمی توان به عنوان انقلابی از آنان یاد کرد.
وی با اشاره به امثال شهید حججی ها و شهید همدانی ها اذعان کرد: این شهیدان عزیز از قافله انقلابی هایی بودند که در این راه ماندند و جانشان را نیز نثار این راه کردند.
حجت الاسلام مصطفایی در خاتمه یادآور شد: حفظ عنوان انقلابی وابسته به این اصل است که ما همواره تابع ولایت مطلقه فقیه باشیم.
1005/ت30ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها