خبرهای داغ:
یادواره ۳۲ شهید نیروی انتظامی شهرستان شاهرود همزمان با هفته ناجا برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۶۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته ناجا و به همت نیروی انتظامی شهرستان شاهرود، یادواره شهدای نیروی انتظامی این شهرستان با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت و نیرو‌های نظامی و انتظامی و مسئولین در حسینیه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم که در قالب محفل روایتگری هفتگی شهدا و ایثارگران شهرستان و با همکاری عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی برگزار شد، مهدی جلالی و محمد موحدی از ایثارگران رزمنده و جانباز دفاع مقدس نیروی انتظامی به بیان خاطراتی از شهدای نیروی انتظامی شهرستان پرداختند.
مهدی جلالی در این یادواره به خاطراتی از شهیدان یوسف رضا ابوالفتحی اولین فرمانده انتظامی استان سمنان پرداخت که در درگیری با اشرار استان فارس به شهادت رسید و مهدی عاقلان که بر اثر اثرات شیمیایی شدید دعوت حق را لبیک گفت.
محمد موحدی نیز با تاکید بر این نکته که نباید این خاطرات در حد الفاظ و القاب باقی بماند و بعد از این مراسم‌ها فراموش شود گفت: مهمتریت مشکل ما این است که این جلسات اثرش فقط تا زمان جلسه است و بعد از آن اثر خاصی نمی‌بینیم.
وی با بیان اینکه بنده اوایل جنگ با یک تبلیغ ماشین بلندگو در شهر بسطام به جبهه رفتم بر اثرگذاری تاکید کرد و با اشاره به شهید حسین منتظری افزود: این شهید حق بزرگی بر امنیت این شهر دارد و اولین مسئول کمیته انقلاب شهرستان و استان است که از بچه‌های سپاه بود و وارد کمیته شد.
موحدی تاکید کرد: امروز اگر امنیت داریم به برکت رشادت‌های شهدایی همچون حسینیان و منتظری و نوری است و باید تلاش کنیم حرف ما از شهدا در قالب شنیدن نباشد و تلاش کنیم تمام ابعاد شهدا را آنالیز کرده و شخصیت رفتاری آن را به جامعه پیرامونی خود منتقل کنیم و الگوی رفتاری برای پرسنل نهاد‌ها و ارگان‌ها ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: شهدا را باید عملیاتی بشناسیم و بدانیم این عزیزان اگر امروز بودند ما بسیاری از مشکلات را نداشتیم و نظام به آن‌ها احتیاج داشت تا انقلاب اسلامی را به مدارج عالی برسانند.
در این مراسم فرماندهی و مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان نیز به بیان مطالبی در باب شهدا و امنیت پرداختند.
برگزاری مدیحه سرایی توسط مداح اهل بیت حیدری و تجلیل از سی و دو خانواده نیروی انتظامی شهرستان و پذیرایی و اقامه نماز ظهر و عصر از دیگر برنامه‌های این یادواره شهدا بود.
لازم به ذکراست نیروی انتظامی شهرستان ۳۲ شهید تقدیم به انقلاب و امنیت کشور کرده که می‌توان به شهیدان محمدرضا جواهری، رمضانعلی نوری، حسین منتظری، حمیدرضا مزجی، علیرضا آرمیون، احمد منظمی، محمدعلی رجبی، حسن عربعامری، پورحیدری، طالع زاده، حسینیان و خداوردی و عجمی اشاره کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها