پیکر شهید تخریبچی «قربان برات‌زاده» در شهرستان درگز با حضور پرشور مردم و مسئولان در حوزه علمیه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۲۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  شب گذشته مراسم وداع با شهید قربان برات زاده شهید گروه تفحص، با حضور پرشور مردم و مسئولان در حوزه علمیه درگز برگزار شد.

حجت‌الاسلام داود عبدالهی مسئول دفتر نمایندگی سپاه درگز ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید عالی مقام گفت: یکی از چیز‌هایی که هر انسانی آن را دوست دارد؛ تمایل به جاودانگی و زندگی ابدیت است و این در ذات همه انسان‌هاست.

وی با بیان اینکه شهدا زنده هستند و در نزد خداوند روزی می‌خورند؛ اذعان داشت: خداوند کریم در آیه ۱۶۹ آل عمران شهدا را زنده می‌خواند و در نزد خود روزی گیرنده"وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ" لذا شهیدان این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند و هیچگاه مرگ را پایان زندگی خود نمی‌دانند.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ راه شهیدان و مسئولیت در برابر آنان گفت: همه مسئولان باید موقعیتی که در آن هستند را درک کنند و مسئولانه به وظایف خود انجام وظیفه کنند؛ چراکه برای رشد و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی جانشان را خاصانه در راه حفظ ارزش‌های این نظام و انقلاب تقدیم کرده‌اند.

در ادامه این مراسم ضمن مرثیه سرایی و روضه خوانی توسط مداحان اهل بیت (علیه السلام)، یکی از همرزمان آن شهید بزرگوار خاطراتی را از آن شهید ایراد کرد.

شهید قربان برات زاده در جریان انفجار یک قبضه مین در عملیات پاکسازی یکی از میادین مین بازمانده از دوران دفاع مقدس در منطقه «بمو» شهرستان ثلاث باباجانی به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

خاطر نشان می‌شود پیکر پاک این شهید بزرگوار امروز بعد از مراسم تشیع از حوزه مقاومت بسیج مقداد توسط مردم شهید پرور شهرستان در گلزار شهدای روستای تاج الدین به خاک سپرده خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها