خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شاهرود:

رضایتمندی مردم مهمترین شاخص خدمتگزاری

هاشمی در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در تمام ادارات و دستگاههای اجرایی و بخصوص در حوزه سلامت میزان رضایت مردم مهمترین شاخص ارائه خدمت مطلوب محسوب می گردد.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۰۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و معاونین این دانشگاه ضمن تبریک و خوش آمد گویی به دکتر چمن سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و تقدیر از تلاش‌های دکترموسوی با اشاره به طرح تحول سلامت گفت: حمایت دولت تدبیر و امید و تلاش بی شائبه و جدیت دکتر هاشمی وزیر بهداشت منجر به اجرای این طرح و کاهش میزان پرداختی از جیب مردم در هزینه‌های درمانی بیمارستان‌ها به کمتر از ۶ درصد شده است.
فرماندار شاهرود با تاکید بر جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: این دانشگاه با سایر دستگاه‌های اجرایی قابل مقایسه نمی‌باشد چراکه تربیت نیروی متخصص و تامین سلامت آحاد جامعه هدف و ماموریتی ملی و فرامنطقه‌ای است.
هاشمی بر رضایتمندی مردم به عنوان مهمترین شاخص خدمتگزاری تاکید کرد و گفت: در تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بخصوص در حوزه سلامت میزان رضایت مردم مهمترین شاخص ارائه خدمت مطلوب محسوب می‌گردد.
معاون استاندار بر مشارکت همه بخش‌ها و استفاده از ظرفیت و پتانسیل نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی و نیز شاهرودی‌های سایر نقاط کشور اشاره کرد و افزود: دکتر حسینی یکی از ظرفیت‌های بسیار موثر شهرستان در امر توسعه بخش‌های مختلف می‌باشد که می‌بایست از پتانسیل ایشان و سایر افراد شاهرودی که در جایگاه‌ها و مناصب مهم ملی می‌باشند استفاده لازم صورت پذیرد.
دکتر چمن سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در این دیدار با تاکید بر جایگاه و ماموریت ملی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود حضور متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی در شاهرود را یکی از برکات وجود دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: هنگامی که تعدادی متخصص به منظور فعالیت در عرصه آموزش پزشکی دردانشگاه جذب و بکار گرفته می‌شوند در واقع بخشی از نیاز‌های منطقه به متخصصین رشته‌های پزشکی نیز پاسخ داده می‌شود.
وی بر اهمیت و لزوم تعامل و مشارکت تمامی بخش‌ها در توسعه منطقه به ویژه در عرصه سلامت با ایفای نقش فراتر از چارچوب‌های معمول و اعتبارات محدود اشاره کرد و افزود: در اکثر سیستم‌ها بین ۶۰ تا ۷۰ درصد فرایند‌ها به صورت تعریف شده و معمول انجام می‌شود ولیکن ۳۰ تا ۴۰ درصد امور سازمان نیازمند مدیریتی موثر خلاق پرانرژی پیگیر و فراتر از چارچوب‌های محدود بروکراتیک می‌باشد.
رضایتمندی مردم مهمترین شاخص خدمتگزاری
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار