خبرهای داغ:
دانشگاه آزاد اسلامی قزوین میزبان معاونان "آموزش و تحصیلات تکمیلی" و "پژوهش و فناوری" دانشگاه آزاد اسلامی بود.
کد خبر: ۸۹۳۲۱۶۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، دکتر رنجبر معاون پژوهش و فناوری و دکتر رهایی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، با حضور در واحد قزوین، از دستاوردها و بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کردند.
در این بازدید یک روزه، معاونان "آموزش و تحصیلات تکمیلی" و "پژوهش و فناوری" دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه، ضمن بازدید از امکانات مختلف دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، با دستاوردهای مختلف پژوهشی، آموزشی و تولیدات دانش بنیان این دانشگاه آشنا شدند.
بازدید از مرکز رشد واحدهای فناور، مراکز تحقیقاتی مختلف، مرکز فناوری و نوآوری سینتک و آزمایشگاه ها از دیگر بخش های این سفر یک روزه بود.
دکتر رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در این بازدید ضمن ستایش دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی دانشجویان و نخبه گان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، برای حمایت های مادی و معنوی از این دستاوردهای و ایده های خلاقانه، اعلام آمادگی کرد.
دکتر رهایی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی نیز طی جلسه ای با مدیران آموزشی و مدیران گروه های درسی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، به بررسی آئین نامه های آموزشی، مسایل و مشکلات این حوزه پرداخت.
شایان ذکر است؛ بازدید کنندگان همچنین با حضور بر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، با آرمان های شهدا و امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.
9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها