مسوول سازمان اردویی بسیج در گفت وگو با «بسیج»:

استکبار به هیچ عهدنامه‌ای پایبند نبوده و نیست/ استکبار ستیزی و لعن مستکبران ریشه قرآنی دارد

سردار سلیمانی با بیان اینکه استکبار هرگز به هیچ مفاد و عهدنامه ای پایبند نبوده است گفت: : استکبار ستیزی و لعن مستکبران ریشه قرآنی دارد و امروز آمریکا مصداق عینی استکبار است.
کد خبر: ۸۹۳۲۱۵۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

سردار یعقوب سلیمانی مسوول سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه آمریکا به عنوان یک کشور شیطان صفت، هرگز قابل اعتماد نبوده و نیست، گفت: عده‌ای روشنفکر نمای غرب زده به جوانان ما القاء می‌کنند که گره کار ما در مذاکره، دوستی و رابطه با آمریکاست حال آنکه به وضوح می‌بینیم کشورهایی در منطقه که سال‌ها سر در آخور آمریکا دارند مردمشان در فقر و انزوا به سر می برند و دولت هایشان کماکان وابسته هستند و در نتیجه دیدیم که فرد احمقی همچون ترامپ، نسبت به مفاد و تعهدنامه برجام بی تفاوت است و به آن عمل نمی کند و این یعنی اینکه استکبار هرگز به هیچ مفاد و عهدنامه ای پایبند نبوده است.


وی ادامه داد: در حالیکه ایران اسلامی به برکت ایستادگی در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، امروز هم هسته ای دارد، هم در اوج عزت است و هم مرزهای دانش را در نوردیده است اما حال آنکه عده ای نمی خواهند این واقعیات را ببینند.


مسوول سازمان اردویی راهیان نور و گر دشگری بسیج در پایان تصریح کرد: استکبار ستیزی و لعن مستکبران ریشه قرآنی دارد و امروز آمریکا مصداق عینی استکبار است.

ارسال نظرات