خبرهای داغ:
با هدف افزایش نشاط ایثارگران صورت گرفت،

اعزام 617 ایثارگر قزوینی به اردوهای زیارتی

از خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان قزوین 617 نفر به اردوهای زیارتی و تفریحی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۳۲۱۳۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

به گزاش خبرگزاری بسیج در قزوین، طی 6 ماه نخست سال جاری، 617 نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان قزوین در مناسبت‌های مختلف به اردوهای زیارتی، سیاحتی و تفریحی اعزام شدند.
از آمار یاد شده، یکصد و 44 نفر به قم، یکصد و 4 نفر به مشهد، یکصد و 96 نفر به کردان کرج، 41 نفر به سرعین اردبیل و 60 نفر به رامسر رفتند.
برگزاری اردوهای زیارتی، سیاحتی و تفریحی مانند مشهد مقدس، قم و رامسر ویژه‌ی خانواده‌های شاهد و ایثارگر از جمله وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌باشد.
بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در اردوهای زیارتی، سیاحتی و تفریحی، برنامه‌های آموزشی و مذهبی برای جامعه هدف برگزار می‌‌کند تا این اردوها برای آنها مفید و تاثیرگذار باشد.
همچنین در 6 ماه اول سال جاری، 72 نفر از جامعه ایثارگران به حج تمتع مشرف شدند که از این آمار، 22 نفر جانبازان، 19 نفر همسر جانبازان، 4 نفر آزاده، 4 نفر همسر آزادگان، 7 نفر فرزند شهید، 7 نفر همسر شهید، 3 نفر والدین شهید، 3 نفر همراه والدین شهدا و 3 نفر همسر فرزند شهدا بودند.
افزایش روحیه معنوی و نشاط جامعه ایثارگران از مهمترین اهداف برگزاری اردوهاست که به مناسبت‌های مختلف در طول سال برپا می‌شود.
1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها